Gå til innhold

Vårtegn!


Gjest Sjur

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Snøspurv på brettet til faren min i går. Den bruker ikke dukke opp før månedsskiftet feb/mars. Kan det være tegn på tidlig vår?? Man kan jo håpe  :)

Men samtidig enig med Oddbjørn. Skisporene i den lokale lysløypa er fraværende/knallharde. Håper derfor på mere snø slik at nye spor kan kjøres  :)

Vanskelig dette med å ta stilling til været gitt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja Oddbjørn. Er vel ikke bare velstand heller. Var jo -4 i morges >:( Nå håper jeg værmeldingen holder og at det blir 4-6 + grader og regn til helgen.

Skrape litt is på vinduet en morgen i januar er vi da vant til selv i stavanger uten at det blir sen vår av den grunn. Noe annet enn 10-15 minus vi hadde i desember og januar/februar i fjor. Nei dette blir bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja Oddbjørn. Er vel ikke bare velstand heller. Var jo -4 i morges >:( Nå håper jeg værmeldingen holder og at det blir 4-6 + grader og regn til helgen.

Skrape litt is på vinduet en morgen i januar er vi da vant til selv i stavanger uten at det blir sen vår av den grunn. Noe annet enn 10-15 minus vi hadde i desember og januar/februar i fjor. Nei dette blir bra skal du se.

Men vi hadde det jo så flott med 6+ og vårlig luft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla sørvestlendinger med barmark, rennende vann og skudd på trærne >:(

Her i Elverum er det flerogtjue minus, og foreløpig er det kun hemorroidene som klekker.

Åse Kleveland går fortsatt i langbukser, så det er nok fremdeles lenge igjen til vår.

Tror jaggu det blir New Zealand neste vinter.......

AMEN ! !

Får jeg være med til NZ? Smugle meg med i kofferten din ellno? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla sørvestlendinger med barmark, rennende vann og skudd på trærne >:(

Her i Elverum er det flerogtjue minus, og foreløpig er det kun hemorroidene som klekker.

Åse Kleveland går fortsatt i langbukser, så det er nok fremdeles lenge igjen til vår.

Tror jaggu det blir New Zealand neste vinter.......

Skal vi dra sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Zuellich og jeg skal planlegge over et par cognac i morgen kveld. Blir vel 5-6 uker i fiskbare støk mens dere andre tiner baller...

Vi er ikke vanskelige ift reisefølge, så lenge alle fisker med cane (men det blir litt trangt i kofferten)

Artig med folk som diskriminerer pga utstyr. ;D  Hørte om en som for noen år siden ikke fikk være med Kakker'n på tur dersom han skulle fiske med Fenwick.  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

"Med ont skal ont fordrives" heter det. Sikkert derfor det snør.

Ha-ha . . . Så akkurat fra kristiansand på Tv2 nyhetene, og kan vel ikke nekte for at jeg ble i godt humør  ;D

Normalt skulle vel de første myggfiske-rapportene kommet derfra snart, men nå ser det visst ut til å ligge litt etter skjema.

Samme om dere lærer dere å gå på ski der nede også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med ont skal ont fordrives" heter det. Sikkert derfor det snør.

Ha-ha . . . Så akkurat fra kristiansand på Tv2 nyhetene, og kan vel ikke nekte for at jeg ble i godt humør  ;D

Normalt skulle vel de første myggfiske-rapportene kommet derfra snart, men nå ser det visst ut til å ligge litt etter skjema.

Samme om dere lærer dere å gå på ski der nede også  ;D

Ikke faen om jeg skal gå på noe ski!! Må snart krabbe opp igjenom pipa for å komme ut :P

Nei for en katastrofe dette var. Jeg HATER snø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med ont skal ont fordrives" heter det. Sikkert derfor det snør.

Ha-ha . . . Så akkurat fra kristiansand på Tv2 nyhetene, og kan vel ikke nekte for at jeg ble i godt humør  ;D

Normalt skulle vel de første myggfiske-rapportene kommet derfra snart, men nå ser det visst ut til å ligge litt etter skjema.

Samme om dere lærer dere å gå på ski der nede også  ;D

Ikke faen om jeg skal gå på noe ski!! Må snart krabbe opp igjenom pipa for å komme ut :P

Nei for en katastrofe dette var. Jeg HATER snø!!

og mer skal det bli i morgen, så kommer regnet på fredag. Og jeg har flatt tak......

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...