Gå til innhold

Oslo og omegen?


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Litt seriøst: hvis man jobber til kl 1900. Hvordan er mulighetene da?

Da sliter jeg med å rekke en kveldstur. Liker helst å være i godt driv innover i marka ved 16-17-tiden - så derfor har jeg en jobb der det er mulig.  ;)

Hmm. Jeg er ikke noe videre begeistret for europas heroinhovedstad i utgangspunktet og dette gjorde ikke saken bedre.......

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seriøst: hvis man jobber til kl 1900. Hvordan er mulighetene da?

Da sliter jeg med å rekke en kveldstur. Liker helst å være i godt driv innover i marka ved 16-17-tiden - så derfor har jeg en jobb der det er mulig.  ;)

Hmm. Jeg er ikke noe videre begeistret for europas heroinhovedstad i utgangspunktet og dette gjorde ikke saken bedre.......

Vi får se.

Du kan jo fiske i Frognerparken da sammen med Lars, Lars & Håvard. Deretter se en film på Colosseum, spise sashimi, ta deg en kopp Pumpkin Spice Blended Coffee med krem, og kanskje stikke innom et kunstgalleri eller et fitnessenter på vei hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seriøst: hvis man jobber til kl 1900. Hvordan er mulighetene da?

Da sliter jeg med å rekke en kveldstur. Liker helst å være i godt driv innover i marka ved 16-17-tiden - så derfor har jeg en jobb der det er mulig.  ;)

Hmm. Jeg er ikke noe videre begeistret for europas heroinhovedstad i utgangspunktet og dette gjorde ikke saken bedre.......

Vi får se.

Du kan jo fiske i Frognerparken da sammen med Lars, Lars & Håvard. Deretter se en film på Colosseum, spise sashimi, ta deg en kopp Pumpkin Spice Blended Coffee med krem, og kanskje stikke innom et kunstgalleri eller et fitnessenter på vei hjem.

Hehehe ja det er jo meg i et nøttskall :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurf, det er bare og ringe, så fikser vi den biffen der. Vet du hvor i tigerstaden du skal bo? Og ikke minst hvilket byggeprosjekt du skal være på?

Gisle

Det er jo faen meg ingen å få tak som vet noe :-\ Jeg vet ikke hvor jeg evt skal bo enda. Sikkert i ei barhytte i frognerparken.

Tjuvholmen? er det noe som heter det? Utenforbi aker brygge?

Det skal byggs et hotell på 8 etg. Du kjenner kansje til det Gisle?

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurf, det er bare og ringe, så fikser vi den biffen der. Vet du hvor i tigerstaden du skal bo? Og ikke minst hvilket byggeprosjekt du skal være på?

Gisle

Det er jo faen meg ingen å få tak som vet noe :-\ Jeg vet ikke hvor jeg evt skal bo enda. Sikkert i ei barhytte i frognerparken.

Tjuvholmen? er det noe som heter det? Utenforbi aker brygge?

Det skal byggs et hotell på 8 etg. Du kjenner kansje til det Gisle?

Frode

Trodde jeg hadde kontroll på de fleste større jobbene i byen, men denne viste jeg ikke om. Tjuvholmen ligger ved Aker brygge, stemmer på en prikk. Uansett skal vi nok få til en tur eller to serru.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det raskeste er vel bussen til Maridalen/Skar og en rask spasertur opp til Øyungen. Har du litt tid ekstra er det bare å gå rett nordover så er det mer å velge i ;)

Ikke nødvendig med bil.

Trenger du flere tips er det bare å sende en PM. Er rimelig godt kjent bak hver sten.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...