Gå til innhold

Noe du lurer på? Fyr løs! -Lars- og JB svarer.


.JB

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få tendenser til kink i ryggen. Det ble litt Donaldgange fra bilen til Kiwi istad.

Hva gjør jeg nå ? Drikker øl og later som ingenting, eller finnes det noen råd?

Legg deg på ryggen og ak frem og tilbake en halvtimes tid over tre spoler med Fireline, Robert . . . Ølen hører selvsagt med  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er stort sett en tålmodig sjel. Ja som ørretfisker er vel det en forutsetning? Dog er det ting som får meg til å bikke. Eksempelvis Fox.

Nå har jeg vært gjennom denne posen og anslår at jeg i 95% av tilfellene sliter med å få papiret av Fox karamellene. Hvorfor i svarte kan ikke Freia eller Malaco eller hva pokker de heter, unngå å knøvle papiret inn i karamellen slik at jeg må sitte med pinsett for å renske karamellen?

For ordens skyld legger jeg med bilde av et par karameller.[attachimg=1]

post-682-13949895871237_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ta meg en øl til??

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Nei, du skal tidlig opp i morgen !

Jeg lurer på hvorfor vi mennesker ikke har blitt utstyrt med samme endetarm som hunder?

Tenk så lett det hadde vært å bare vrenge tarmen ved driting i stedet for å drive med det forbanna papiret  :-\.

Langt på vei enig, men jeg har da sett bikkjer som kunne hatt godt av litt kursing med bruk av dasspapir, også.

Ikke så gøy når ei langhåret bikkje trøkker bæsjeapparatet ned på gulvet i stua etter å ha "levert" nedover hele midtskillen  :(

Hei,

Jeg er stort sett en tålmodig sjel. Ja som ørretfisker er vel det en forutsetning? Dog er det ting som får meg til å bikke. Eksempelvis Fox.

Nå har jeg vært gjennom denne posen og anslår at jeg i 95% av tilfellene sliter med å få papiret av Fox karamellene. Hvorfor i svarte kan ikke Freia eller Malaco eller hva pokker de heter, unngå å knøvle papiret inn i karamellen slik at jeg må sitte med pinsett for å renske karamellen?

For ordens skyld legger jeg med bilde av et par karameller.[attachimg=1]

Viktig tema, Trond . . . Freia har tydeligvis ikke innsett hvordan dette kan påvirke livskvaliteten til sine Fox-fans, for disse innpakningene er akkurat like elendige i dag som på 70-tallet. Man bør begynne å pakke opp på formiddagen om man skal ha forhåpninger om å få godsakene spiseklare til kvelds  >:(

Skal sende en krass mail til Fox-staben umiddelbart  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få tendenser til kink i ryggen. Det ble litt Donaldgange fra bilen til Kiwi istad.

Hva gjør jeg nå ? Drikker øl og later som ingenting, eller finnes det noen råd?

Legg deg på ryggen og ak frem og tilbake en halvtimes tid over tre spoler med Fireline, Robert . . . Ølen hører selvsagt med  <<l

Dette er et supertriks, fysioen min bruker det også, dog bare med mono-sene og uten øl, men allikevel <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Eksperter.

Jeg har kjøpt meg ei flaske med fin whisky fordi jeg har blitt mann og har tenkt å nyte ett glass mens jeg slår meg på brystet og skriker stygge ord, som forøvrig er nedlastet og nøye vurdert i fra internett. Denne tanken appellerer til meg på samme måte som ei 12 år gammal vagina gjør til tidligere ordfører i Vågå og når lysten spiller tromme bør man naken danse etter rytmene. Problemet kommer umiddelbart etter at whiskysippen er i munnhulen for da griper jeg automatisk etter en kald øl og hyler neppå som ei småjente på sukkerrus. Skulle så gjerne utført dette whiskyritualet som en ordentlig mann uten å måtte skylle nedpå som en heroinist på jakt etter den perfekte nål, ja noe ala slik man ser på TV, men får det ikke til. Hva skal jeg gjøre? Øllen ødelegger alt for meg og det er like før jeg avslutter det hele.

Hilsen fortvilet ungpikemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faaan, nå har jeg gjort det igjen - satt fingra mellom 3. og 4.bånd i kassegitaren, kondensatormicen ligger forholds godt plassert opp i bakstøkke, mens tangenturet har mistet alle sorte tangenter - bør jeg gi beng og gi meg helt over til hekling ?

Neida, kjør på med gitaren, men benytt bottleneck på venstre hånd og selbuvott på høyre, så går resten av seg selv  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Eksperter.

Jeg har kjøpt meg ei flaske med fin whisky fordi jeg har blitt mann og har tenkt å nyte ett glass mens jeg slår meg på brystet og skriker stygge ord, som forøvrig er nedlastet og nøye vurdert i fra internett. Denne tanken appellerer til meg på samme måte som ei 12 år gammal vagina gjør til tidligere ordfører i Vågå og når lysten spiller tromme bør man naken danse etter rytmene. Problemet kommer umiddelbart etter at whiskysippen er i munnhulen for da griper jeg automatisk etter en kald øl og hyler neppå som ei småjente på sukkerrus. Skulle så gjerne utført dette whiskyritualet som en ordentlig mann uten å måtte skylle nedpå som en heroinist på jakt etter den perfekte nål, ja noe ala slik man ser på TV, men får det ikke til. Hva skal jeg gjøre? Øllen ødelegger alt for meg og det er like før jeg avslutter det hele.

Hilsen fortvilet ungpikemann.

Takk for fint spørsmål.

Får du ikke til whisky, så finnes det alternativer som gjør at du beholder manndommen. Tequila f.eks. Drikker du mye Tequila bar, så får du automatisk heltestatus i up-and-comming-miljøer. Før var det salt og sitron og shotting, nå drikker ungdommen den bar som konjakk og koser seg visstnok veldig med det. Gi det et forsøk. Eller så har du camping-alternativet, vodka & juice. Ikke like trendy, men når jeg ser den hatten din, så skjønner jeg at det ikke er så viktig for deg. Vodak og juice, på deg altså. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen paraleller mellom runking fluekasting? Kan overdrevet runking føre til rottesnuter?

Og hvor mange runketeknikker finnes det egentilig?

Tre spørsmål i ett der, altså. Takk forresten.

Jeg skjønner at du plages av innestengte tanker som har sin bakgrunn i fordommer. Før var onanering som kjent forbundet med sterke tabu, spesielt nedover på Sørlandet og rundt kysten oppover Vestlandet. Men ikke la disse gamle tankene plage deg, Ruffen. Bare lek med deg selv du, men gjør det gjerne i det stille. Heller ikke på sentrale strøk her øst har vi begynt å oppdatere Facebook med den slags info. Når det gjelder antallet teknikker, så er det et uendelig antall, akkurat som med fluekasting. Noen er dog mer effektive enn andre. Selv liker jeg å rulle rundt på kjøkkengulvet og nappe i løken bakfra, men det er meg. Lykke til.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Eksperter.

Jeg har kjøpt meg ei flaske med fin whisky fordi jeg har blitt mann og har tenkt å nyte ett glass mens jeg slår meg på brystet og skriker stygge ord, som forøvrig er nedlastet og nøye vurdert i fra internett. Denne tanken appellerer til meg på samme måte som ei 12 år gammal vagina gjør til tidligere ordfører i Vågå og når lysten spiller tromme bør man naken danse etter rytmene. Problemet kommer umiddelbart etter at whiskysippen er i munnhulen for da griper jeg automatisk etter en kald øl og hyler neppå som ei småjente på sukkerrus. Skulle så gjerne utført dette whiskyritualet som en ordentlig mann uten å måtte skylle nedpå som en heroinist på jakt etter den perfekte nål, ja noe ala slik man ser på TV, men får det ikke til. Hva skal jeg gjøre? Øllen ødelegger alt for meg og det er like før jeg avslutter det hele.

Hilsen fortvilet ungpikemann.

Takk for fint spørsmål.

Får du ikke til whisky, så finnes det alternativer som gjør at du beholder manndommen. Tequila f.eks. Drikker du mye Tequila bar, så får du automatisk heltestatus i up-and-comming-miljøer. Før var det salt og sitron og shotting, nå drikker ungdommen den bar som konjakk og koser seg visstnok veldig med det. Gi det et forsøk. Eller så har du camping-alternativet, vodka & juice. Ikke like trendy, men når jeg ser den hatten din, så skjønner jeg at det ikke er så viktig for deg. Vodak og juice, på deg altså. Lykke til.

Ha-ha . . . Vodka & juice kan jeg alt om ! Drakk ikke noe annet med alkoholinnhold over en periode på 6 år, og jeg var enhver pikes Jens, eller ordfører, om du vil  <<l

Nå hadde ikke jeg rar hatt, eller hatt i det hele tatt den perioden, men jeg følte meg veldig spesiell, ja  :)

Ikke la deg skremme av JB's analyser Waffer'n, jeg er sikker på man fortsatt gjør inntrykk på russejentene om man blander seg en screwdriver  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen paraleller mellom runking fluekasting? Kan overdrevet runking føre til rottesnuter?

Og hvor mange runketeknikker finnes det egentilig?

Tre spørsmål i ett der, altså. Takk forresten.

Jeg skjønner at du plages av innestengte tanker som har sin bakgrunn i fordommer. Før var onanering som kjent forbundet med sterke tabu, spesielt nedover på Sørlandet og rundt kysten oppover Vestlandet. Men ikke la disse gamle tankene plage deg, Ruffen. Bare lek med deg selv du, men gjør det gjerne i det stille. Heller ikke på sentrale strøk her øst har vi begynt å oppdatere Facebook med den slags info. Når det gjelder antallet teknikker, så er det et uendelig antall, akkurat som med fluekasting. Noen er dog mer effektive enn andre. Selv liker jeg å rulle rundt på kjøkkengulvet og nappe i løken bakfra, men det er meg. Lykke til.  

Ok. Takk for info. Du er nok litt mer frigjort og vågal en meg. Jeg holder på det tradisjonelle. Rett og slett bare bare trenge inn i hånda å kaste seg fra side til side i dobbelsenga. Litt brøling hører med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la deg skremme av JB's analyser Waffer'n, jeg er sikker på man fortsatt gjør inntrykk på russejentene om man blander seg en screwdriver  <<l

Jeg viste screwdrivern min til en russejente på Gardermoen her forleden dag, Lars, men hu løp bare skrikende vekk... Sikker på at analysen din er rett, og diagnosen ikke bør re-vurderes!? Det hele var ganske traumatisk :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens litt for seriøs nå, men i boken Fiskeguide til Hardangervidda nevner forfatteren støtt og stadig 1997 som et helt spesielt år for ørretbestanden på vidda. Fra oss historieløse, hva skjedde egentlig i -97?

Takk for spørsmål.

Det skjedde antageligvis ikke noe mer spesielt enn at snøen smeltet tidlig eller at det var lite snø, at varmen kom tidlig og holdt seg gjennom sesongen. Det gir gode vekstvilkår for yngel og således en voksende bestand. Yngel er også mat for storørreten som da ble enda større, finere og feitere. Insektlivet stimuleres tilsvarende av varmen. Kalde vintre med mye snø, en sein vår og en kald sommer slår den andre veien. Dette bekymrer meg i år, selv om 2013 er bibioår. Hele greia kan bli spolert om vi ikke får en betydelig temperaturøkning snart. Men det er ikke for sent for vidda. En varm juni kan gjøre mye for fisket i juli, og ikke minst august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la deg skremme av JB's analyser Waffer'n, jeg er sikker på man fortsatt gjør inntrykk på russejentene om man blander seg en screwdriver  <<l

Jeg viste screwdrivern min til en russejente på Gardermoen her forleden dag, Lars, men hu løp bare skrikende vekk... Sikker på at analysen din er rett, og diagnosen ikke bør re-vurderes!? Det hele var ganske traumatisk :o

Som i fluefiske, alt med måte waffer'n, og det kan fort være en av oss har misforstått begrepet "screwdriver"  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg normal hvis jeg stadig dagdrømmer om det virkelig ultimate knivstikket?

Nei, men i vurderingen av din normalitet blir dette for en dråpe i havet å regne.

Takk  :) så hvis jeg da knivstikker noen så blir dette bare en liten bagatell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg normal hvis jeg stadig dagdrømmer om det virkelig ultimate knivstikket?

Nei, men i vurderingen av din normalitet blir dette for en dråpe i havet å regne.

Takk  :) så hvis jeg da knivstikker noen så blir dette bare en liten bagatell?

Du må finne de myke sidene i deg, Ruffen. En bekjent av meg, Malcom Green, er ekspert på å finne disse følelsen i folk. Se filmen han kreerte for butikkjeden John Lewis.  :'(

http://www.youtube.com/watch?v=pSLOnR1s74o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der handlet jo bare om forbruker-samfunnet og grov profitt. Skremmende å se hvordan selv små barn kan bli infisert av ignoranse og dyrking av spissborgerlige tilbøyeligheter. Selv en diger haug med gaver ble ignorert til fordel for sitt eget ego.

Trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...