Gå til innhold

Småsinna laksefisker til angrep kongens livvakter


Que

Anbefalte innlegg

Uten å kjenne bakgrunnen her, så vil jeg tro at Kongen og hans følge antagelig har sitt på det tørre. Er noe mer usikker på den berusede mannen, som velger å slå vilt rundt seg med fiskestanga. Som det sto i artikkelen; "Han visste nok ikke helt hvem han la seg ut med". He he, må flire når jeg tenker på at han kanskje ble litt overraska. Vil ikke tro at gutta til kongen er til å spøke med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne bakgrunnen her, så vil jeg tro at Kongen og hans følge antagelig har sitt på det tørre. Er noe mer usikker på den berusede mannen, som velger å slå vilt rundt seg med fiskestanga. Som det sto i artikkelen; "Han visste nok ikke helt hvem han la seg ut med". He he, må flire når jeg tenker på at han kanskje ble litt overraska. Vil ikke tro at gutta til kongen er til å spøke med :-)

Regner uansett med at han får høre det fra kompisene sine resten av livet...

"Hey, husker dere den gangen Ronny, drita full, prøvde å gi kongen juling med ei fiskestang"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

why the angler should have moved anyway

Rullerende fiske  ;D

Privatleid  vald ???

Kommer Kongen, så flytter man vel litt på seg. Det er, og skal være, forskjell på Kong Hattemister og Jørgen Salobruker, selv i laksevald og Hemsil :)

Eirik

Selv sliter jeg og mine livvakter med disse harrfiskerne rundt om.Laksefiskerne er bare barnemat i forhold.

Mange av dem har blitt skutt i nødverge etter og ha slått og viftet med tunge nymfer mot meg.  

De nekter og vike for sjølvaste harrkongen,det synes jeg er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne bakgrunnen her, så vil jeg tro at Kongen og hans følge antagelig har sitt på det tørre. Er noe mer usikker på den berusede mannen, som velger å slå vilt rundt seg med fiskestanga. Som det sto i artikkelen; "Han visste nok ikke helt hvem han la seg ut med". He he, må flire når jeg tenker på at han kanskje ble litt overraska. Vil ikke tro at gutta til kongen er til å spøke med :-)

Regner uansett med at han får høre det fra kompisene sine resten av livet...

"Hey, husker dere den gangen Ronny, drita full, prøvde å gi kongen juling med ei fiskestang"?

Sikkert en slukfisker  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne bakgrunnen her, så vil jeg tro at Kongen og hans følge antagelig har sitt på det tørre. Er noe mer usikker på den berusede mannen, som velger å slå vilt rundt seg med fiskestanga. Som det sto i artikkelen; "Han visste nok ikke helt hvem han la seg ut med". He he, må flire når jeg tenker på at han kanskje ble litt overraska. Vil ikke tro at gutta til kongen er til å spøke med :-)

Regner uansett med at han får høre det fra kompisene sine resten av livet...

"Hey, husker dere den gangen Ronny, drita full, prøvde å gi kongen juling med ei fiskestang"?

Det er itte je som har gjort det. Je har ette vøri der en gong. Sku liksom ti`i seg ut å smælla te sjølveste Kongen med fluestanga, god trekt i himbrent å bli som ei lerke.

Je sier de igjænn. Je har itte gjort`e!

Ronny ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...