Gå til innhold

Hvor mange stenger har du?


Åge

Anbefalte innlegg

Abu Combo et-eller-annet #6/7, 9'

Cortland et-eller-annet #6/7, 9'

(begge fra tidlig 90-tall og støvsamlere)

GuideLine TriCast FA #6 9'

Scott A2 #4 9' (selvbygget)

TFO Left Kreh Signature #4 9'

Vision 3Zone #8 9'

 

6 stk - ingen planer om å kjøpe nytt i år (!)  :o

 

OK, kanskje.... ;D

 

7 stk nå, må legge til:

SAGE Z-Axis 691-4 (#6, 9', saltvann, 4-delt)

Go'stanga!

 

Sukk, gikk på en ny smell.....  :-[

Legg til:

Redington CPS #8 9' 4-delt, saltvann.

 

Det blir 8, det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sukk, gikk på en ny smell.....  :-[

Legg til:

Redington CPS #8 9' 4-delt, saltvann.

 

Det blir 8, det....

 

Au da, men det går så lenge man holder seg til 1 kone og 1 bil... , og det er laaaaaaangt til 60 stenger i eget skap  ;D ;D ;D ;D

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å få låne en D.Twang canestang i sommer. En utrolig artig sak med en herlig spenstig aksjon (tror man kaller den rask i cane verdenen). Den var

desverre litt for kort til mitt behov (ca 7`). Men å stå å kaste på steder der man ikke måtte vade funka veldig greit og var skikkelig moro.

Å for en finish den stanga hadde. Bærre lækkert!

 

Terje!

Du kjenner vel igjend denne Terje!! Skal virkelig bli spennende og få testet min siste innvestering på stangfronten.

Ellers har jeg vel sånn ca 10 fluestenger ståenes i skapet, og bruker kanskje 5 av dem i løpet av sesongen.

post-935-13949855206326_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjend, fikk noe kluss ved forige innlegg

 

-------------------------------------------------------------------------------

Sitat fra: TØRRFLUEPURISTEN på 20. Januar 2008, 23:41:41

Var så heldig å få låne en D.Twang canestang i sommer. En utrolig artig sak med en herlig spenstig aksjon (tror man kaller den rask i cane verdenen). Den var

desverre litt for kort til mitt behov (ca 7`). Men å stå å kaste på steder der man ikke måtte vade funka veldig greit og var skikkelig moro.

Å for en finish den stanga hadde. Bærre lækkert!

 

Terje!

Du kjenner vel igjend denne Terje!! Skal virkelig bli spennende og få testet min siste innvestering på stangfronten.

Ellers har jeg vel sånn ca 10 fluestenger ståenes i skapet, og bruker kanskje 5 av dem i løpet av sesongen.

 

post-935-13949855215917_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Prøver igjend, fikk noe kluss ved forige innlegg

 

-------------------------------------------------------------------------------

Sitat fra: TØRRFLUEPURISTEN på 20. Januar 2008, 23:41:41

Var så heldig å få låne en D.Twang canestang i sommer. En utrolig artig sak med en herlig spenstig aksjon (tror man kaller den rask i cane verdenen). Den var

desverre litt for kort til mitt behov (ca 7`). Men å stå å kaste på steder der man ikke måtte vade funka veldig greit og var skikkelig moro.

Å for en finish den stanga hadde. Bærre lækkert!

 

Terje!

Du kjenner vel igjend denne Terje!! Skal virkelig bli spennende og få testet min siste innvestering på stangfronten.

Ellers har jeg vel sånn ca 10 fluestenger ståenes i skapet, og bruker kanskje 5 av dem i løpet av sesongen.

 

 

 

Oh yess, Skarpen ;D ;D ;D ;D......hadde gleden av å ha den på lån sommeren 2007 :D :D.........den kommer du til å få det mye moro med :D :D

ENJOY ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjend, fikk noe kluss ved forige innlegg

 

-------------------------------------------------------------------------------

Sitat fra: TØRRFLUEPURISTEN på 20. Januar 2008, 23:41:41

Var så heldig å få låne en D.Twang canestang i sommer. En utrolig artig sak med en herlig spenstig aksjon (tror man kaller den rask i cane verdenen). Den var

desverre litt for kort til mitt behov (ca 7`). Men å stå å kaste på steder der man ikke måtte vade funka veldig greit og var skikkelig moro.

Å for en finish den stanga hadde. Bærre lækkert!

 

Terje!

Du kjenner vel igjend denne Terje!! Skal virkelig bli spennende og få testet min siste innvestering på stangfronten.

Ellers har jeg vel sånn ca 10 fluestenger ståenes i skapet, og bruker kanskje 5 av dem i løpet av sesongen.

 

 

 

Oh yess, Skarpen ;D ;D ;D ;D......hadde gleden av å ha den på lån sommeren 2007 :D :D.........den kommer du til å få det mye moro med :D :D

ENJOY ;D ;D

 

Terje!

 

Hepp!

 

Har vært innom mange hender denna ja :) en delikat stang dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm . . . Merkelig at det er så få St Croix stenger ute blant folket.

Jeg er så imponert over Legend Elite serien at jeg går å irriterer meg over at jeg ikke anskaffet ei slik før i fjor.

Nå har jeg bestemt meg for å teste ut Legend Ultra også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... har jo en del stenger stående, men har en noenlunde konstant opplevelse av å alltid ha en stang for lite.  De to som definitivt brukes mest er SLT og Z-axis, Sage selvfølgelig.

 

Morten

Virker som du mangler en ZXL i sortimentet ditt?

 

Ja, det kan virke slik, det er vel den som gir den konstante opplevelsen av å ha en stang for lite, akkurat nå

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 stenger her i huset, av følgende merker; Slate, Vangen,TFO, St.Croix og Thomas & Thomas.

 

Hmmm . . . Merkelig at det er så få St Croix stenger ute blant folket.

Jeg er så imponert over Legend Elite serien at jeg går å irriterer meg over at jeg ikke anskaffet ei slik før i fjor.

Nå har jeg bestemt meg for å teste ut Legend Ultra også  ;D

Har i all hovedsak brukt St.Croix stanga (Legend Ultra 905/4) de siste tre årene :)

Men har anskaffet meg T&T Horizon #3 i vinter, så da får tiden vise da denne bl a. kjennes ut til å takle flere lineklasser  :rolleyes:

 

 

 

Per M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...