Gå til innhold

Hjemmemekka videosnutter.


Robban

Anbefalte innlegg

Robban.

Jeg skal ta det med til helgen ja. :)

Claus.

Her står det litt om kameraet:

http://helmetcameracentral.com/2009/07/22/gopro-hd-high-def-helmet-cam-announce/

Jeg har brukt 960p på denne snutten.

Takker Christoffer. :)

Synd sesongen er over ja Marius. :-\ Vi får trøste oss med litt høstfiske før man pakker seg inn i huset med et traktorlass med ved for å holde vinteren ute.

Perlen er en fin plass det ja Glenn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd sesongen er over ja Marius. Undecided Vi får trøste oss med litt høstfiske før man pakker seg inn i huset med et traktorlass med ved for å holde vinteren ute.

Helt klart, SØ sesongen i sjøen kan være et godt botemiddel for en lang vinter! Gått til innkjøp av et kamera selv som skal med på fisketur ettervært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål.. er det mulig å konvertere 25p film slik at det blir bedre flyt i bildet der kameraet blir utsatt for manisk "panning" ?

Sikkert. Vet det finnes et program som heter "Motion" som kan simulere opptil 1000fps fra et 60fps utgangspunkt, sånn at man kan kjøre ting i ultra slo-mo. Ser nesten like bra ut som hi-speed kamera. Men det enkleste er vel å klippe bort skjiten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

TN-panel er helt fantastisk å jobbe på når man skal gjøre litt mer avanserte ting enn kun klipp og lim..

Jeg er sjeleglad for at jeg kjøpte en billig skjerm.

Fargekorrigering er hvor denne skjermen spesielt briljerer..

Ikke faen om min neste skjerm skal ha IPS-panel!

FML :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Et lite knippe klipp fra årets sjøørret og laksejakt me ekte god samisk rap som musikk! ikke noe spessielt men det ''smyger'' vel på en ellers reinfull og grå søndags ettermiddag

http://www.youtube.com/watch?v=fEd4jzoqYKY

Tøff film! Likte bade scenen, en smule ironisk med Superdry t-shirt:-)

Enig - coole filmklipp. Nydelige scener også ved 0:36 og etter ett minutt  :)

Christoffer, fortsett i dette gode sporet. Tight og fint klippet var det også.

Legger hue litt på blokka nå  :rolleyes: , men målsetningen er å ferdigstille i januar.

Trond - dette ser råbra ut. Gleder meg til fullversjonen  :)

Fluefiskehilsen,

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...