Gå til innhold

Stangrasisme


Tørrbjørn

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Fisker med hva som helst bare det står Sage på klinga  ;D  ;D8)

 

he he, fint å se at det finnes fleksible personer som bevarer enkelte grunnprisipper ;D

Morten

Youp  :D

 

Er nok egentlig litt mer fleksibel, men jeg ender som regel opp med å fiske med ett eller annet som det står Sage på.

 

Ps. jeg er _ikke_ sponsa  :rolleyes: Men det er klart hvis Sage ønsker å sponse meg så kommer jeg ikke til å si nei  :P

 

Grunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisker med hva som helst bare det står Sage på klinga  ;D  ;D8)

 

 

He, he,

Det er nå bare til du får en pandamat raje i hus  :D

 

Selv har jeg forskjellige merker, men merkelig nok har jeg aldri eid en Sage  :rolleyes:. Jeg er ikke noen rasist, men ørreten foretrekker helt klart Hardy stenger. Dersom man ikke får fisk skyldes det jo som kjent alltid for billig stang  :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så opptatt av merke på stanga....Eneste kriterie er at den må koste MYE penger, slik at jeg kan snakke om det når jeg møter andre fiskere. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er ikke så opptatt av merke på stanga....Eneste kriterie er at den må koste MYE penger, slik at jeg kan snakke om det når jeg møter andre fiskere. Verre er det ikke.

 

 

og så får du jo så mye mere fisk på ei sånn dyr stang....jo dyrere utstyr...jo mere fisk  8) 

 

Helt riktig. Vil du ha mye og stor fisk, så må du ut med en del lapper. Kjøper du deg stang til rundt ti lapper, er du garrantert å ha flotte sesonger i møte. Åsså er det status også da. Jeg vil en gang ikke bli sSITT i elva med ei billig drittstang til 3-4000 kr jaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er ikke så opptatt av merke på stanga....Eneste kriterie er at den må koste MYE penger, slik at jeg kan snakke om det når jeg møter andre fiskere. Verre er det ikke.

 

 

og så får du jo så mye mere fisk på ei sånn dyr stang....jo dyrere utstyr...jo mere fisk  8) 

 

Helt riktig. Vil du ha mye og stor fisk, så må du ut med en del lapper. Kjøper du deg stang til rundt ti lapper, er du garrantert å ha flotte sesonger i møte. Åsså er det status også da. Jeg vil en gang ikke bli sSITT i elva med ei billig drittstang til 3-4000 kr jaffal.

 

 

helt riktig....så derfor er mitt tips og kjøpe der utstyret er dyrest....kjøper du på tilbud....njaa...tro det eller ei men du får ikke så mye fisk da...jeg kjøper full pris og gir klekkelig med driks i tilegg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å få en slutt på allt dette våset ;)

Vangen har selvfølgelig den beste stanga.

Den gjør som den får beskjed om ( noen ganger litt rare beskjeder også )

Men den er som en god jakthund. Bringer byttet hjem ;D

 

Når dette nå er konstantert regner jeg med at denne tråden opphører he he......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å få en slutt på allt dette våset ;)

Vangen har selvfølgelig den beste stanga.

Den gjør som den får beskjed om ( noen ganger litt rare beskjeder også )

Men den er som en god jakthund. Bringer byttet hjem ;D

 

Når dette nå er konstantert regner jeg med at denne tråden opphører he he......

 

Det stemmer at jeg har den beste stanga ja:) å det er som Erot sier, en Guideline LPXe #5 ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å få en slutt på allt dette våset ;)

Vangen har selvfølgelig den beste stanga.

Den gjør som den får beskjed om ( noen ganger litt rare beskjeder også )

Men den er som en god jakthund. Bringer byttet hjem ;D

 

Når dette nå er konstantert regner jeg med at denne tråden opphører he he......

 

Det stemmer at jeg har den beste stanga ja:) å det er som Erot sier, en Guideline LPXe #5 ;D

 

hehe helt riktig...bra vi er enige om den saken :D 

 

mener og huske att LPXe #5 ble best i test i alt om fiske fpr noen mnd siden også...sånn ere bare...noen er bra...noen er er best :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har over 40 stenger. Den beste er den jeg velger å bruke der og da. Så enkelt er det.

Hvis en skal prøve seg med et særiøst svar, synes jeg dette var et godt svar :)

 

Det er jo tidenes kvasisvar... :rolleyes:

 

Hvilken fotballspiller er den beste i verden? Tja, jeg liker vel 40 fotballspillere omtrent like godt, og den beste er den jeg velger å se på der og da...nfjnewojvdnoqleøkawøx....

 

Hallo!!! Ruffen, våkn opp! Det der er ikke i nærheten av et seriøst svar. Klipp håret og få deg en anstendig jobb! Og hils Elise fra meg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har over 40 stenger. Den beste er den jeg velger å bruke der og da. Så enkelt er det.

Hvis en skal prøve seg med et særiøst svar, synes jeg dette var et godt svar :)

 

Det er jo tidenes kvasisvar... :rolleyes:

 

Hvilken fotballspiller er den beste i verden? Tja, jeg liker vel 40 fotballspillere omtrent like godt, og den beste er den jeg velger å se på der og da...nfjnewojvdnoqleøkawøx....

 

Hallo!!! Ruffen, våkn opp! Det der er ikke i nærheten av et seriøst svar. Klipp håret og få deg en anstendig jobb! Og hils Elise fra meg... ;)

Fotball? det var tidenes mest toskete sammenligning. Kilppet håret gjorde jeg i dag og hvem faen er Elise ??? Og en anstendig jobb har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var en jævlig bra sammenligning! Stenger kan faktisk sammenlignes med fotballspillere sånn sett :D

Å lapp igjen du :D

Er du også en de derre " han er best for han spiller på liverpool" "er det mer øl igjen" "kan jeg bomme en? fåkke lønn før den 19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D;D

 

Nå blei det liv ja.

 

Har forresten hatt ett HiLevel produkt en gang i tiden. Var ei storspolesnelle som kom rett etter at patenten til Danielsson gikk ut. Den hadde 4 hjulopphengspunkter i stedenfor loop/danielssons 3. Værste søppelproduktet jeg noen gang har vært borti!!! Kommer ikke til å ta i HiLevel produkter med ildtang en gang så sånn er det med den saken  :rolleyes:

 

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...