Gå til innhold

"Win/PC" vs Apple; hva mener du? (NB: Les tråden før du stemmer)


Gjest Ulv

Hva er din erfaring?  

330 stemmer

  1. 1. Hva er din erfaring?

    • Jeg bruker Windows-PC og er fornøyd
      145
    • Jeg bruker Windows-PC og er misfornøyd
      41
    • Jeg bruker Apple og er fornøyd
      108
    • Jeg bruker Apple og er misfornøyd
      14
    • Jeg bruker GNU/Linux og er fornøyd
      34
    • Jeg bruker GNU/Linux og er misfornøyd
      2
    • Jeg bruker andre system
      7
    • Ingen formening
      6


Anbefalte innlegg

SSD er den råeste oppgraderingen man kan gjøre 8)

Hva om jeg åpner hele Adobe-pakka samtidig.. Åpner premiere 5,5 på under fem sekunder, uten at den er lagret i rammen ;D

Jepp. SSD er en god ting. Har det ikke selv, men drømmer.. Med tanke på de nye prisene på vanlig HDD nå, så er det enda mer aktuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

En liten avsporing. Nå har jeg hatt 4 Android telefoner på rad (siste Galaxy S) . Bare plunder etter kort tids bruk (blir 16 turer på verksted det) . Fikk min nye iPhone 4S i dag. GAH. veldig lite sannsynlig at jeg noengang ser meg tilbake på Android igjen.. Candy for sjela er bare fornavnet....

Seriøst? :o

For det har seg slik at jeg var på Expert idag og tenkte jeg måtte se hva hysteriet rundt iPhone var, så jeg spurte betjeningen om jeg kunne prøve en..

Fikk siste modell i hånda og plutselig knakk glasset.. det var da rart sa selgeren og ga meg en ny.. knakk den og.. ???

Etter den sekstende iPhonen så ba jeg om å få se på den nye Galaxyen..

Til min store overraskelse var den helt fin og hel i hånden min, og jeg endte opp med å kjøpe den.

Har hatt den èn dag og jeg vet at jeg sannsynligvis kommer til å ha den hele livet uten å måtte bytte

HELT SANT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

En liten avsporing. Nå har jeg hatt 4 Android telefoner på rad (siste Galaxy S) . Bare plunder etter kort tids bruk (blir 16 turer på verksted det) . Fikk min nye iPhone 4S i dag. GAH. veldig lite sannsynlig at jeg noengang ser meg tilbake på Android igjen.. Candy for sjela er bare fornavnet....

Seriøst? :o

For det har seg slik at jeg var på Expert idag og tenkte jeg måtte se hva hysteriet rundt iPhone var, så jeg spurte betjeningen om jeg kunne prøve en..

Fikk siste modell i hånda og plutselig knakk glasset.. det var da rart sa selgeren og ga meg en ny.. knakk den og.. ???

Etter den sekstende iPhonen så ba jeg om å få se på den nye Galaxyen..

Til min store overraskelse var den helt fin og hel i hånden min, og jeg endte opp med å kjøpe den.

Har hatt den èn dag og jeg vet at jeg sannsynligvis kommer til å ha den hele livet uten å måtte bytte

HELT SANT!

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Har man bestemt seg for å være negativ til Apple, så gjerne for meg, men nå prateru piss Claus. Med så mye dritt det er med Android, så må det være lov å si at noe annet er bedre. Er vel ikke bare meg som opplever dette tenker jeg..... Kvaliteten på app store og sikkerhet bryr du deg vel heller ikke om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man bestemt seg for å være negativ til Apple, så gjerne for meg, men nå prateru piss Claus. Med så mye dritt det er med Android, så må det være lov å si at noe annet er bedre. Er vel ikke bare meg som opplever dette tenker jeg..... Kvaliteten på app store og sikkerhet bryr du deg vel heller ikke om..

Nei, det er ikke bare deg.. kjenner en hel del folk som har hatt telefonen sin inne på rep over 16 ganger, android hver gang  :rolleyes:

Apps og sikkerhet er noe jeg ikke kan, eller vil høre noe om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Håper virkelig folk begynner å reklamere for ALT som er feil med telefoner, uansett merke. Mye holder overhodet ikke mål. For min del valgte jeg å være rund med mine telefoner (altså fire helt forskjellige typer) og ventet til 4. gangs feil før jeg byttet/omleverte, men skal man følge lovverket har verksted kun 2 muligheter for å rette samme feil. Dessuten er jeg møkklei butikker som hele tiden henviser til leverandør/eksternt serviceverksted. Snakker om ansvarsfraskrivning. Pokker for en bransje.

Jeg får si som en serviceansatt på en av de største elektronikkkjedene i Norge sa det; Skulle vi følge kjøpsloven på mobile "ting" kunne vi enten pakka sammen eller slutta med dette. Det er feil på nesten alt ! Betryggende.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I østtyskland var det i mange år lovgivende at hvitevarer skulle ha en varighet på 25 år, og det fungerte.

I dagens vesten, varer ting rundt 5-7 år.

"Planlagt foreldelse" heter det. Og i bunn og grunn betyr det at vi må selge mer neste år enn hva vi gjorde i år. Dumt for både lommeboken og miljøet.

En del printerprodusenter har tilogmed installert en chip som "skrur av" printeren etter x antall ark. Når du da skal ha denne reparert sier servicepersonalet at det blir for dyrt, og at du må kjøpe ny. Men i Mother Russia har de laget en hack mot denne chippen, og nå går det fint å åpne printeren igjen.

Vi lever i en steingal verden  >:(

(Info hentet fra dokumentar som gikk på nrk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I østtyskland var det i mange år lovgivende at hvitevarer skulle ha en varighet på 25 år, og det fungerte.

I dagens vesten, varer ting rundt 5-7 år.

"Planlagt foreldelse" heter det. Og i bunn og grunn betyr det at vi må selge mer neste år enn hva vi gjorde i år. Dumt for både lommeboken og miljøet.

En del printerprodusenter har tilogmed installert en chip som "skrur av" printeren etter x antall ark. Når du da skal ha denne reparert sier servicepersonalet at det blir for dyrt, og at du må kjøpe ny. Men i Mother Russia har de laget en hack mot denne chippen, og nå går det fint å åpne printeren igjen.

Vi lever i en steingal verden  >:(

(Info hentet fra dokumentar som gikk på nrk.)

Så den samme dokumentaren. Sinnsyke greier.

Printere er jo et av de verste eksemplene. Min foreløpig siste tok kvelden for noen uker siden. 1 1/2 år gammel, lite brukt.

Også betaler man 500 spenn for selve printeren, men spesialblekket er dyrere enn heroin per gram...

Juks og fanteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing. Nå har jeg hatt 4 Android telefoner på rad (siste Galaxy S) . Bare plunder etter kort tids bruk (blir 16 turer på verksted det) . Fikk min nye iPhone 4S i dag. GAH. veldig lite sannsynlig at jeg noengang ser meg tilbake på Android igjen.. Candy for sjela er bare fornavnet....

Android har blitt minst like bra Pål.. Nå skriver du bare tull. Har du bra batteritid på din nye Iphone 4S? ;) Jeg har bedre på min Iphone 4(selv etter et års bruk).

Og det er mange småting som irriterer meg med dette eplet. Spesielt appstore, hvor avtalene endres annenhver dag, og en må godkjenne ditt og datt(det gjelder oppdateringer også..  :rolleyes: ), og facebook som aldri logger seg ut, selv om jeg egentlig har logga ut...mangel på flash, og at dette alternativet ikke er valgfritt..At jeg ikke kan bruke musikk som ringetoner. Noe som resulterer i at alle med samme telefon bruker de samme jevla ringetonene, grunnet forjævlisering av ringetonene som er tilgjengelig, er det få alternativer å velge blant...(markedsførings-genistrek? dog ikke etisk) +++

Og ikke minst ITUNES-fengslet

Det utrolige med deg Pål er at du aldri finner noe irriterende, eller lite optimalt med epleproduktene dine. Blitt totalt blind jo ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Nå kan jeg Androidtelefoner bedre enn iPhone, ENN så lenge. Har lada min telefon 1 gang på 3 dager, og jeg har brukt den på nett endel, samt bt i bilen.. Så batteriet er bedre enn jeg er vant med på Android. Skru av dataroaming, skulle hjelpe på batteriet !? Flashstøtte har det vært lenge. Har lasta ned mye, og fått varsel om endring av betingelser 1 gang. Visst pokker kan du lage ringetoner selv:

http://www.simonblog.com/2010/09/06/how-to-create-ringtone-for-iphone-on-itunes-10/

Bare å google

Mulig jeg er litt blind, men jeg kan LOVE deg at jeg finner ting ved Apple produkter som irriterer :) De bare irriterer så fantastisk lite i forhold til Windows og Android. Dessuten så er det bare med Appleprodukter jeg føler meg som en unge på julaften hver gang jeg bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det går ann å lage 30 sekunders ringetoner. Poenget er at det burde ikke være slik at man må styre noe så inni granskaugen for dette formålet.. Men flash til Iphone 4?? korr? Må den jailbreakes da eller?

Det går også ann å bruke OSX på en vanlig pc, hvis man installer hvis hvis hvis blablabla :P Mens på en mac kan man installere windows7 langt lettere. Altså på en normal og hensiktsmessig måte. Dette er irriterende også

Lurer på hva som skjer om jeg oppdaterer min Iphone 4. Om jeg også mister alternativet til å skru av 3G..Tør ikke oppdatere jeg (sluker sikkert mer batteri også) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS den var 1,5 år gammel har du 3,5 år igjen med reklamsjon............

Helt sant, Pål. Men så var det det med å gidde/huske å reklamere da. Dette er en billig HP s/h laserskriver som jeg kjøpte på en eller annen Elkjøp (tror jeg). Blir vel å kjøpe en ny...

Blekkprisene er det aller verste. Horribelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig folk begynner å reklamere for ALT som er feil med telefoner, uansett merke. Mye holder overhodet ikke mål. For min del valgte jeg å være rund med mine telefoner (altså fire helt forskjellige typer) og ventet til 4. gangs feil før jeg byttet/omleverte, men skal man følge lovverket har verksted kun 2 muligheter for å rette samme feil. Dessuten er jeg møkklei butikker som hele tiden henviser til leverandør/eksternt serviceverksted. Snakker om ansvarsfraskrivning. Pokker for en bransje.

Jeg får si som en serviceansatt på en av de største elektronikkkjedene i Norge sa det; Skulle vi følge kjøpsloven på mobile "ting" kunne vi enten pakka sammen eller slutta med dette. Det er feil på nesten alt ! Betryggende.......

Jeg tror personlig det du skriver er bullshit, seriøst.

Jeg vil være såpass respektfull at jeg begrunner det.

1. Hvis du har eid fire forskjellige Android-telefoner og måtte levere disse til reperasjon fire ganger per telefon, så hadde du ropt så høyt som mulig her inne. Jeg tipper estimatet er 16 innlegg hvor du forbanner deg over Android på bakgrunn av dine egne meninger om systemet oppgjennom.

Om dette har vært tilfelle så hadde jeg nok fått det med meg dine skriblerier om Android-telefonene dine.

2. En annen ting er at du har godtatt fire reperasjoner på fire telefoner _uten_ å benytte deg av reklamasjonsretten. Jeg har diskutert forbrukerkjøpslov med deg tidligere og vi er enige, òg vi kan den like godt begge to.

3. Du er opptatt av kvalitet og er apple-frelst (ja, det er du, ikke ment negativt). Du bruker Apple hver dag og er en såkalt "poweruser"/"superuser", aka en som har det meste fra Apple.

Ut fra dine skildringer og "erfaringer" mht data så "vet" du at Apple er _best_ og alternativene suger. Alternativene suger så mye at de ikke er reelle alternativ.

Når det er sagt så legger jeg merke til at du som regel ikke skriver _hva_ som er galt med produktene, kun det at det er rævva.

Dessuten får du samme behandling i butikken ved en reklamasjon uansett telefon.. Kanskje dårligere med iPhone da butikkene så si ikke tjener en dritt på de, og Apple har forbrukerfiendtlig policy mht kriterier for avhjelp mot butikk/kunde.

Konkulsjon: Jeg tror du driver gjøn med oss.. 16 reperasjoner.. come on! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt denne Win/PC vs. Apple eller iPhone vs. Android for den saks skyld...

Det er jo alltid slik at greia VI har og er fortrolig med i øyeblikket er "verdens beste"..

Men er det virkelig det?

Selv bruker jeg Mac og var storfornøyd da jeg byttet. Flott og skreddersydd til media som film og foto, men om det ene er bedre enn det andre er jeg usikker på. Visst har Apple et enkelt brukergrensesnitt, men for min del var det skjerm, design og plassbesparelse som gjorde utslaget. Vurderer å kjøre Bootcamp for å kunne kjøre programvare fra MS som jeg savner.

Kjøpte nå nylig ny telefon. Hadde egentlig tenkt meg en iPhone 4 pga. de naturlige, gode bildene kameraet tar samt betjening av dette. I tillegg har Apple noen apps jeg liker som ikke er tilgjengelig for androide.

Etter å ha testet et par iPhone 4 med mine store, klumsete fingre slo jeg denne fra meg.

Klarte knapt å aktivere noen innkomne samtaler, noe som er vesentlig for en telefon slik jeg ser det. Hadde rett og slett store vansker med touchskjermen på disse.

Det ble en Samsung Galaxy S2 istedet. Flott dingseboms med mange fine finesser. Sikkert like bra som iPhone på mange ting.

Tror ikke gresset er grønnere på den andre siden. Tror vi har en tendens til å bli litt forutinntatt, og har vansker med å innrømme at andre ting kanskje er like bra, om ikke bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Håper virkelig folk begynner å reklamere for ALT som er feil med telefoner, uansett merke. Mye holder overhodet ikke mål. For min del valgte jeg å være rund med mine telefoner (altså fire helt forskjellige typer) og ventet til 4. gangs feil før jeg byttet/omleverte, men skal man følge lovverket har verksted kun 2 muligheter for å rette samme feil. Dessuten er jeg møkklei butikker som hele tiden henviser til leverandør/eksternt serviceverksted. Snakker om ansvarsfraskrivning. Pokker for en bransje.

Jeg får si som en serviceansatt på en av de største elektronikkkjedene i Norge sa det; Skulle vi følge kjøpsloven på mobile "ting" kunne vi enten pakka sammen eller slutta med dette. Det er feil på nesten alt ! Betryggende.......

Jeg tror personlig det du skriver er bullshit, seriøst.

Jeg vil være såpass respektfull at jeg begrunner det.

1. Hvis du har eid fire forskjellige Android-telefoner og måtte levere disse til reperasjon fire ganger per telefon, så hadde du ropt så høyt som mulig her inne. Jeg tipper estimatet er 16 innlegg hvor du forbanner deg over Android på bakgrunn av dine egne meninger om systemet oppgjennom.

Om dette har vært tilfelle så hadde jeg nok fått det med meg dine skriblerier om Android-telefonene dine.

2. En annen ting er at du har godtatt fire reperasjoner på fire telefoner _uten_ å benytte deg av reklamasjonsretten. Jeg har diskutert forbrukerkjøpslov med deg tidligere og vi er enige, òg vi kan den like godt begge to.

3. Du er opptatt av kvalitet og er apple-frelst (ja, det er du, ikke ment negativt). Du bruker Apple hver dag og er en såkalt "poweruser"/"superuser", aka en som har det meste fra Apple.

Ut fra dine skildringer og "erfaringer" mht data så "vet" du at Apple er _best_ og alternativene suger. Alternativene suger så mye at de ikke er reelle alternativ.

Når det er sagt så legger jeg merke til at du som regel ikke skriver _hva_ som er galt med produktene, kun det at det er rævva.

Dessuten får du samme behandling i butikken ved en reklamasjon uansett telefon.. Kanskje dårligere med iPhone da butikkene så si ikke tjener en dritt på de, og Apple har forbrukerfiendtlig policy mht kriterier for avhjelp mot butikk/kunde.

Konkulsjon: Jeg tror du driver gjøn med oss.. 16 reperasjoner.. come on! ;D

Det må du gjerne tro. Mulig det er vanlig i din virkelighet at noen finner grunn til bruke tid på et forum for å "bullshitte" om ting som dette !?

Du mener også at det er den mest naturlige sak i verden at det første man bør gjøre når noe ryker er å fortelle om det på et diskusjonsforum? Bare de siste 14 dagene har både kjøleskapet og oppvaskmaskinen gått føyka, begge under 3 år. Gidder vel ikke bruke diskusjonsfora for å formidle dette..

3 ganger samme feil, 4 gangen bytte av produkt. Vi vet begge at bytte/heving kan skje 3 gangen, men den krangelen gadd selv ikke jeg å ta med de som jobber på "gulvet". At ledelsen i store kjeder driter i kjøpslov er vi blitt "vant" til. O je, gjett om jeg brukte utestemmen mer enn en gang :) Gutta som jobba på serviceavd. var såvidt hyggelige at det fikk være grenser til krangling. Lånetelefon fikk jeg hver gang. SÅ, de fikk den ekstra muligheten til å fikse problemet.

Forresten var telefonene: HTC Wildfire, HTC Desire, Samsung Galaxy S (Google) og Samsung Ace. Sistnevnte var jeg faktisk veldig fornøyd med, helt til den bestemte seg for at jeg ikke skulle høre de jeg pratet med, og skru seg av hver time.

Feilen som var gjenganger var stadige brutte samtale og at telefonene begynte å skru seg av. HTC telefonene gikk tom for batteri så fort at det var helt tåpelig. Dessuten var det kjent feil at Wildfire fikk tett mikrofon.. Og sånn gikk nå daga`n.

De 3 første telefonene ble kjøpt på Lefdal i drammen. Når den 3 telefonen ble levert på serv. for 4 gang, kom servicesjefen ut fra kontoret å informerte meg om at jeg var uønsket som mobilkunde på Lefdal i Drammen. Da jeg spurte om hvorfor fikk jeg beskjed om at det var for dyrt at jeg reklamerte på disse telefonene. Kan si det sånn at jeg ble usikker på om jeg skulle tilte eller le. Jeg valgte det siste, tok penga og handla ny telefon et annet sted istedet. Angrer så jævli på at jeg ikke sparte hele permen med servicehistorikk etc. Den bunken var seriøs :)

Den siste telefonen (Ace) ble kjøpt på Elkjøp. Virka helt topp (endelig). Etter 3 måneder begynte den å feile også. Høytaler røk, skrudde seg av, når man skulle ringe opp fra adressebok så ringte den istedet forrige person man hadde snakket med osv.

For meg virker det som om telefonene (bortsett fra en med dårlig wi-fi signal, og en med høytaller) virker brukbart, men software er tragisk dårlig. Dette er samme erfaringene serviceinstansene opplever.

DERFOR mener jeg at Android ikke helt er ute av Beta testingen.

Mulig du mener det er like god service på alle merker, sikkert, men ikke i alle butikker. Handler på Apple store, og  servicen jeg har fått der i mange år er RÅ.

Det gjenstår ennå å se om 4s min holder :)

MEN Claus, et lite PS. vi andre må få lov å mene ting som ikke passer din realitet. Du kjenner ikke meg i det hele tatt, og du kan spare deg for uttalelser som insinuerer at folk lyver eller er tilbakestående (ref; tidligere innlegg) Sånt hører faen ikke hjemme på et diskusjonforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener også at det er den mest naturlige sak i verden at det første man bør gjøre når noe ryker er å fortelle om det på et diskusjonsforum?

Merkelig, for du har jo ikke problemer med å formidle din missnøye med Windows og PC her inne.

Der er jo du en stor bidragsyter, kanskje den største.

Bare de siste 14 dagene har både kjøleskapet og oppvaskmaskinen gått føyka, begge under 3 år. Gidder vel ikke bruke diskusjonsfora for å formidle dette..

Nei, men hvis du var over gjennomsnittet interessert i hvitevarer og tråden het "AEG vs Miele" så kanskje..

3 ganger samme feil, 4 gangen bytte av produkt. Vi vet begge at bytte/heving kan skje 3 gangen, men den krangelen gadd selv ikke jeg å ta med de som jobber på "gulvet". At ledelsen i store kjeder driter i kjøpslov er vi blitt "vant" til. O je, gjett om jeg brukte utestemmen mer enn en gang Smiley Gutta som jobba på serviceavd. var såvidt hyggelige at det fikk være grenser til krangling. Lånetelefon fikk jeg hver gang. SÅ, de fikk den ekstra muligheten til å fikse problemet.

Heheh.. Å heve stemmen i butikken hjelper lite.. men dog underholdende for andre kunder :D

Godtar de ikke forbrukerkjøpsloven så sender du bare en klage til forbrukerrådet. Ingen vits å irritere seg over slike ting når man har organer som kan ta jobben for deg :)

Forresten var telefonene: HTC Wildfire, HTC Desire, Samsung Galaxy S (Google) og Samsung Ace. Sistnevnte var jeg faktisk veldig fornøyd med, helt til den bestemte seg for at jeg ikke skulle høre de jeg pratet med, og skru seg av hver time.

Feilen som var gjenganger var stadige brutte samtale og at telefonene begynte å skru seg av. HTC telefonene gikk tom for batteri så fort at det var helt tåpelig. Dessuten var det kjent feil at Wildfire fikk tett mikrofon.. Og sånn gikk nå daga`n.

Dette er oppsiktsvekkende. Du må ha vært veldig uheldig, eller så har jeg vært veldig heldig..

Dette er jo telefoner som kommer bra ut i tester..

Jeg har Desire å batterilevetiden er upåklagelig. Sluker litt når wifi, 3g og bt er aktivert men de slår jeg av når jeg ikke bruker de.. (har egen widget med on/off på alle.. Slipper å knote i menyer og styr. :))

De 3 første telefonene ble kjøpt på Lefdal i drammen. Når den 3 telefonen ble levert på serv. for 4 gang, kom servicesjefen ut fra kontoret å informerte meg om at jeg var uønsket som mobilkunde på Lefdal i Drammen. Da jeg spurte om hvorfor fikk jeg beskjed om at det var for dyrt at jeg reklamerte på disse telefonene. Kan si det sånn at jeg ble usikker på om jeg skulle tilte eller le. Jeg valgte det siste, tok penga og handla ny telefon et annet sted istedet. Angrer så jævli på at jeg ikke sparte hele permen med servicehistorikk etc. Den bunken var seriøs Smiley

Den siste telefonen (Ace) ble kjøpt på Elkjøp. Virka helt topp (endelig). Etter 3 måneder begynte den å feile også. Høytaler røk, skrudde seg av, når man skulle ringe opp fra adressebok så ringte den istedet forrige person man hadde snakket med osv.

For meg virker det som om telefonene (bortsett fra en med dårlig wi-fi signal, og en med høytaller) virker brukbart, men software er tragisk dårlig. Dette er samme erfaringene serviceinstansene opplever.

DERFOR mener jeg at Android ikke helt er ute av Beta testingen.

Uholdbar kundebehandling, men for alt av jeg vet så er du kranglefant.. ;)

Hvilken software er tragisk? Wifien skal jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke kjenner til det trådløse nettverket ditt.

Eneste software jeg begynner å hate er den nye looken på "Marked".. don`t fix it if it aint broke. google!

Mulig du mener det er like god service på alle merker, sikkert, men ikke i alle butikker. Handler på Apple store, og  servicen jeg har fått der i mange år er RÅ.

Det gjenstår ennå å se om 4s min holder Smiley

Da gir du vel tilbakemelding? Du er jo ganske ukritisk til det meste ang. Apple..  ;)

MEN Claus, et lite PS. vi andre må få lov å mene ting som ikke passer din realitet. Du kjenner ikke meg i det hele tatt, og du kan spare deg for uttalelser som insinuerer at folk lyver eller er tilbakestående (ref; tidligere innlegg) Sånt hører faen ikke hjemme på et diskusjonforum

Løgn og gjøn er to forskjellige ting.

Føler du personangrep så rapporter meg, eventuelt send en pm. De gangene jeg har gått til ytterligheter så har det mest sannsynlig vært med et glimt i øyet.

Om du har tatt deg nær av noe jeg har skrevet og følt deg ubekvem, så beklager jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Men om jeg beskyldte deg for å lyge, så kan det kanskje ha en sammenheng med ting du har skrevet og presentert som fakta, gang etter gang har vist seg å være feil i følge flere brukere her inne, ikke bare meg.

Dette gjelder spesielt din kunnskap om Windows som platform og PC generelt.

Jeg skulle gjerne ha henvist til flere av disse uttalelsene, men jeg gidder strengt talt ikke da jeg har brukt nok tid på å argumentere med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

De "faktafeila" skulle jeg gjerne sett, godt mulig, men erindre det kan jeg ikke. Når det er sagt så er ikke Windows akkurat mitt spesialfelt, ingen hemmilighet det.

Jammen så ikke gidd å argumenter da :) Kommer det en uttalelse som beviselig er feil, så kommenter det da, så LÆRER faktisk jeg (og andre) noe av det, istedet for å google i beste fall motstridende "artikler".

Har vi ikke kommet over fjortis uttalelsen "det er andre som sier det åsså" ? Trenger du bekreftelse fra andre for å ha ryggdekning?

Men ærlig talt, kan ikke du og jeg bare være enige om at vi har forskjellig syn på hva vi ønsker og hva som har best kvalitet ? Det finnes beviselig ting vi faktisk er enige om også  :)

Jeg kan egentlig ikke fatte at jeg gidder å bruke så mye tid på disse diskusjonene, når det egentlig er fluefiske som burde diskuteres. Kanskje du også skulle bidra der istedet? Det finnes andre fora som egner seg mye bedre for datanerd diskusjoner.

Hvis du tror min kompetanse er så lav på dette området lurer jeg på hvorfor det er så mange som ringer og sender mail for å få hjelp (ja, mange fra dette forumet). Jeg hjelper hvis jeg kan, og mottar gjerne hjelp fra deg og andre som kan gi meg det hvis det trengs. Drittkasting klarer vi oss uten..

DA gadd jeg faen ikke mer i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...