Gå til innhold

Fluebindecup fram mot sesong


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Etter helgens supre resultat for min del, har managern min anbefalt at jeg ikke legger ut bilder av mine usedvanlig vakre kreasjoner uten å få betaling ;)

Neida, jeg blir sikkert med, selv om jeg tviler sterkt på at jeg har noe å gjøre i en konkurranse med såpass seriøsitet over seg :)

Hadde vært kjekt dersom man fikk litt ekspert-tilbakemelding fra dommerne. Vet at det kan bli mye dersom dere skal kontakte en og en, men hadde vært supert å få vite hva som er bra og dårlig med det innsendte bidraget, slik dommerne ser det.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter helgens supre resultat for min del, har managern min anbefalt at jeg ikke legger ut bilder av mine usedvanlig vakre kreasjoner uten å få betaling ;)

Neida, jeg blir sikkert med, selv om jeg tviler sterkt på at jeg har noe å gjøre i en konkurranse med såpass seriøsitet over seg :)

Hadde vært kjekt dersom man fikk litt ekspert-tilbakemelding fra dommerne. Vet at det kan bli mye dersom dere skal kontakte en og en, men hadde vært supert å få vite hva som er bra og dårlig med det innsendte bidraget, slik dommerne ser det.

Eirik

Det er nettopp derfor du skal delta! For moro, og for å få feedback på det du holder på med!

Manglet ikke akkurat på feedback på klekkeren du stilte med i forrige konkurranse! Den var ikke mindre seriøs den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg og Mr. Brun er ikke mer sjenerte enn at vi binder forbildene som dere skal kopiere og aller helst overgå"

Høres jo forsåvidt greit ut det men jeg synes konseptet til Bjørnar var morsomt. Ta materialene fra et gammelt mønster (March Brown) og lag noe nytt. Kunne det ikke legges inn en runde hvor Rune, Bjørnar og Andrè velger ut noen materialer og så blir det opp til den enkelte og binde hva man vil?

Hermann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

dette er en sabla god og konstuktiv konkuranse. Jer er en av dem som vil ha noen rammer, slik som vu fikk å den foregående konkuransen igangsatt av bjørnar, suverent......

kanske det hadde vært en ide og laget noen klasser som

fluer av rådyr

fluer etter veien, "roadkill"

plastic fantastisk, syntetfluer

med flere, da kan man få fram tanker of kreative  løsninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssssst: Lekkasje. Første runde blir rackelhanen ;D ;D

Kan nesten ikke forvente at folk sitter med alle de forskjellige materialene som kreves til denne flua, da  ;D

Gikk vel noen rykter om at brunt polygarn var vanskelig å få tak i...

Men skulle lagt en fin døgnflue imitasjon med et ekstra materiale om dette ble første flua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssssst: Lekkasje. Første runde blir rackelhanen ;D ;D

Kan nesten ikke forvente at folk sitter med alle de forskjellige materialene som kreves til denne flua, da  ;D

Gikk vel noen rykter om at brunt polygarn var vanskelig å få tak i...

Ja, stemmer, det . . .

Har da noen meter jeg, om noen skulle være i beita  :)

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssssst: Lekkasje. Første runde blir rackelhanen ;D ;D

Kan nesten ikke forvente at folk sitter med alle de forskjellige materialene som kreves til denne flua, da  ;D

Gikk vel noen rykter om at brunt polygarn var vanskelig å få tak i...

Ja, stemmer, det . . .

Har da noen meter jeg, om noen skulle være i beita  :)

Lars

Jeg kjøpte inn 4 pakker med en gang jeg fikk høre om at det skulle slutte å produseres ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...