Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Hyggelig at den falt i smak! Lavostangjoik har jeg ikke testa enda, men jeg kan røpe at vi har funnet ut at bardunbass funker veldig bra, både til joik og andre sjangre...

Det blir et jevnt drypp av videoer fremover.

Selv frykter jeg spesielt fjorårets karaokekonkurranse i Jyväskÿlä. Har hørt at materialet derfra er meeeget sterkt, men har ikke sett noe selv. Husker, overraskende nok, ikke så mye av den kvelden... Ellers blir det bl.a. nordisk saunamesterskap, ny lengderekord for tørrflueørret, fiske blant svømmende hester (!) m.m.

Også blir det selvsagt endel rykende ferske snutter etterhvert som vi reiser rundt og spiller inn Season Two.

Litt info:

Den nye plata vår kan forhåndsbestilles hos oss (f.eks. meg) på PM. Pris er 150 NOK + porto, og da får man den signert av samtlige medlemmer.

Plata slippes til butikker og digitalt 6. mai, og kommer på Spotify 3 måneder etterpå. Hverken Platekompaniet, iTunes eller Spotify har signerte plater;)

Lørdag 28. mai kl 16.00 har vi konsert + filminnspilling på Herr Nilsen i Oslo! Da blir det visning av nye videoer, billige J&FF-effekter, halvbillig øl og topp stemning.

Kom kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Planen er som følger:

Sesong 1 er ferdig (9 episoder), og blir nå tilbudt div. TV-kanaler. Deretter vil den komme som DVD. Når vet jeg ikke.

Sesong 2, som vi såvidt er begynt å spille inn, kommer til å følge omtrent det samme mønsteret, men forhåpentligvis går ting litt fortere nå;) Den får også en litt annen form enn sesong 1, litt mer film og litt mindre TV-serie. 

Vi kommer definitivt til å fortsette med å publisere snutter kontinuerlig på nettet sånn som vi gjør nå, også mens vi spiller inn sesong 2. 2010 var en slags mellom-/testsesong for oss, og det er ingen tvil om at nettet er en effektiv måte å komme i kontakt med interesserte over hele verden på. Og friheten på nettet er jo uslåelig.

Samtidig har vi lyst til å jobbe i et etablert format også - det er fint å få satt et skikkelig punktum for ting, og på nettet blir alt liksom litt work-in-progress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt info:[/b]

Den nye plata vår kan forhåndsbestilles hos oss (f.eks. meg) på PM. Pris er 150 NOK + porto, og da får man den signert av samtlige medlemmer.

Plata slippes til butikker og digitalt 6. mai, og kommer på Spotify 3 måneder etterpå. Hverken Platekompaniet, iTunes eller Spotify har signerte plater;)

Lørdag 28. mai kl 16.00 har vi konsert + filminnspilling på Herr Nilsen i Oslo! Da blir det visning av nye videoer, billige J&FF-effekter, halvbillig øl og topp stemning.

Kom kom!

Vel,har akkurat sittet og hørt på litt på radio,og når selveste(selveste,ja!)Harald Are Lund synes den(Plata) fortjener en Spelemannspris,borger det vel for bra varer.  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Lørdag 28. mai kl. 16.00 spiller Jazz & Fly Fishing på Herr Nilsen i Oslo!

Det blir visning av noen nye videoer før konserten, og ettersom vi har begynt å spille inn en ny film kommer vi også til å rulle kameraene en god del. En skjelden mulighet til å få sitt vakre fjes dokumentert på fluefiskefilm, med andre ord :D 

Håper vi sees der!

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...