Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing


Anbefalte innlegg

Ser at Håvard er med Lars & Lars i år også. De gutta ligger jo farlig nær en diagnose som gir behandlingsprioritet ved landets psykiatriske sykehus. Tør jeg tippe hypomani? Ser ut til at Håvard også blir dratt ned i avløpet, bokstavelig talt. Men det er kanskje bra for virke som kunstner?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldingene! Hyggelig å kunne vise frem litt sol og sommer til søringan :D (sitter i Oslo og skriver dette, dessverre - eia var jeg der igjen).

Tør jeg tippe hypomani? Ser ut til at Håvard også blir dratt ned i avløpet, bokstavelig talt. Men det er kanskje bra for virke som kunstner?  ;)

Har generelt mer tro på hypomani enn på rennesteinen mht til kunsten. Det er en seiglivet myte at man blir en bra kunstner av å bo i rennesteinen. En touch av bipolaritet er derimot utelukkende positivt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest staffan@epost.no

Vidunderlig og meget kjennspakt........ ett av de vassdraga som jeg har mest morro av å fiske i!

i et landskap omgitt av glimmerskifer og kalkstein..........hmm, bedre enn den flotteste dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

helt klart mat....i dette tilfelle er døgnfluene marginata, så det på blomstene..... disse svømmer stort sett mot land for å klekkes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hellau!

Jeg er på tur sammen med Lars Nilssen og Morten Kraabøl for å dokumentere nye sider ved røyas sexliv.

Nilssen fikk mange sterke scener idag!

Hvis dere klikker på linken nedenfor får dere se noen bilder fra dagens gjerning + en liten video jeg filmet håndholdt med speilrefleksen. Surrealistiske greier! Nilssens film kommer på VGTV med tid og stunder.

Kolla: http://jazzandflyfishing.com/?p=4605

Koz & klemz -

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...