Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing


Anbefalte innlegg

Som jeg skulle sagt det selv, Hunk!

Veldig høyt stressnivå, ja :D

Jeg filma jo selv, så derfor er det ingen bilder av den svarte veggen av vann som kom inn fra høyre. 10 minutter etterpå var det game over. Kuling m/tollknivregn. Tror det må være første gangen jeg har levert tre såpass kjappe tilslag på rad.

Godt å ha kameraet å kjefte på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, og jeg har tenkt akkurat den samme tanken mange ganger: Her bruker jeg dager, uker, måneder og år på fluefiske og så kan jeg oppføre meg fullstendig amatørmessig når fisken tar.  :rolleyes: Og det tar tydeligvis ikke slutt heller: Så nemlig denne filmen før jeg tok en tur i skauen, og startet dagen med to tilslagsbom (med Cane!, Sigve). Deretter ble det fryktelig varmt på myra og alt døde ut. Kjente raskt at jeg trengte en pause, og droppet ettermiddagsfiske i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott video Håvard  :D synes itchen så litt kjent ut ;)

Det gjorde du vel... ;)

Er jo ingen superhemmelighet for å si det mildt, men jeg velger å ikke blåse den helt på nett.

Området er jo såpass lettilgjengelig og kompakt at det ikke trengs så veldig mange flere gubbs der. Det har vært fisket plenty med sluk og makk der i alle år, og vassdraget er utrolig fiskerikt, så det er nok ingen fare med ørretbestanden om det skulle komme noen flere fiskere. Men kult at det ikke er tjukt av folk når man stikker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

please ikke blås et så lite vassdrag....... liker meg der hos "marksaman"

Mottatt. Vet jo du liker deg godt der Staffan, og det ville uansett ikke falle meg inn å publisere navnet heller. Som du ser er det relativt lite å hente ut av de videoene jeg har publisert, og det er ikke tilfeldig :D

De som er lokalkjent ser hvor det er uansett, det er ihvertfall min erfaring. Har du vært og fisket et sted selv skal det ikke rare detaljene til før man drar kjensel på stedet. Et uskarpt mobilbilde kan være mer enn nok. Jeg har ihvertfall nesten autistisk hukommelse når det gjelder gode fiskeplasser. På andre områder i livet er det dårligere stelt, dessverre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

please ikke blås et så lite vassdrag....... liker meg der hos "marksaman"

Mottatt. Vet jo du liker deg godt der Staffan, og det ville uansett ikke falle meg inn å publisere navnet heller. Som du ser er det relativt lite å hente ut av de videoene jeg har publisert, og det er ikke tilfeldig :D

De som er lokalkjent ser hvor det er uansett, det er ihvertfall min erfaring. Har du vært og fisket et sted selv skal det ikke rare detaljene til før man drar kjensel på stedet. Et uskarpt mobilbilde kan være mer enn nok. Jeg har ihvertfall nesten autistisk hukommelse når det gjelder gode fiskeplasser. På andre områder i livet er det dårligere stelt, dessverre;)

det skal veldig mye til å finne fram dit........ dessuten så oppdager jeg at folka her inne har hatt dårlige geografilærere og har minimal intersse for kart......heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet film.

Håvard, husk: takk-skal-du-ha!

Jepp. Skal prøve. Engelskmennene kjører jo "God save the Queen". I de hurtigstrømmende koskiene i Finland har jeg hatt hell med å si "Tarja Halonen" (siden Finland er republikk og Tarja er president). Kanskje "Gud signe dronning Sonja" kunne funke? Skal prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...