Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Denna pipipen bomskøt du bære på allikavæl

Ja det gjør jeg, men jeg må jo få gjort noen skudd så øresusen ikke blir borte ;D

Alt for tidlig å jakte fuggel 11. september, Trond . . . Årets kyllinger er knapt flyvedyktige, og har heller ikke fått noe fjær som er egnet til fluebinding enda  ;D

11. september . . . Skummel dato, men håper å slippe verre terrorhandlinger enn folk som flyr rundt med tvilsom fiskeredskap  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Hvem kommer?

Jeg redigerer inn etter vært som folk melder seg  Nå er vi nærme nok til å svare sikkert vel

Litt artig å vite.

Ruffen

Erik Eikre

Robban

Lars

Ørreten

Bjørnar

Tor Arne

Robbert Rønne

nielsen

Kalle

Gamle Aardahl

Raymond

Magne Fjellstad

Glenn Sørvik

2m

Dette er siste oppdat. Blir litt av en gjeng :)

Jeg har også intensjoner om å komme. Forutsatt at ikke noe kommer i vegen som er kritisk. På den annen side, at jeg skal ut å fiske ER kritisk !  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kommer?

Jeg redigerer inn etter vært som folk melder seg  Nå er vi nærme nok til å svare sikkert vel

Litt artig å vite.

Ruffen

Erik Eikre

Robban

Lars

Ørreten

Bjørnar

Tor Arne

Robbert Rønne

nielsen

Kalle

Gamle Aardahl

Raymond

Magne Fjellstad

Glenn Sørvik

2m

Dette er siste oppdat. Blir litt av en gjeng :)

Tror også at Jan Erik skal være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bedre. Drekk Cola og stt harren ut igjen :)

ja enig. :-) lett og glemme seg når man her i sone 3 vasser i blandevann. nok til alle :-)

Ikke det at jeg er avholdsmann :) Bare avholden fra å drepe fisk ....

er ikke begeistra for det selv jeg ;-)

men det er ett men...der det ikke går på bestanden løs så har jeg ingen problemer med att det gjøres. men dette er vi enige om alle mann :-)  kakker all harr her i sone 3 i g.lågen. det er for mye og snittstrl har gått ned pga overbefolkning av småharr. anbefaler alle som av en eller annen merkelig grunn skulle finne på og fiske her i småharrens rike om og gjøre det samme. :-) alle monner drar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å komme meg oppover jeg og :)

Har som mål å få harr på nymfe, og håper derfor på noen stalltips fra de erfarne nymfefiskerne her.

Har bindi meg tsjekkere i alle regnbuens farger(til og med ROSA!!) og nymfer med gullhuer ;)

Men må også selvfølgelig leve opp til mitt medlemskap i Relax Team. Kan ikke ta helt av  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å komme meg oppover jeg og :)

Har som mål å få harr på nymfe, og håper derfor på noen stalltips fra de erfarne nymfefiskerne her.

Har bindi meg tsjekkere i alle regnbuens farger(til og med ROSA!!) og nymfer med gullhuer ;)

Men må også selvfølgelig leve opp til mitt medlemskap i Relax Team. Kan ikke ta helt av  ;D

Trodde det var mer jazz og tobakk team med deg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å komme meg oppover jeg og :)

Har som mål å få harr på nymfe, og håper derfor på noen stalltips fra de erfarne nymfefiskerne her.

Har bindi meg tsjekkere i alle regnbuens farger(til og med ROSA!!) og nymfer med gullhuer ;)

Men må også selvfølgelig leve opp til mitt medlemskap i Relax Team. Kan ikke ta helt av  ;D

Trodde det var mer jazz og tobakk team med deg ;D

Haha  ;D Nei hoster så fælt...  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bedre. Drekk Cola og stt harren ut igjen :)

ja enig. :-) lett og glemme seg når man her i sone 3 vasser i blandevann. nok til alle :-)

Ikke det at jeg er avholdsmann :) Bare avholden fra å drepe fisk ....

er ikke begeistra for det selv jeg ;-)

men det er ett men...der det ikke går på bestanden løs så har jeg ingen problemer med att det gjøres. men dette er vi enige om alle mann :-)  kakker all harr her i sone 3 i g.lågen. det er for mye og snittstrl har gått ned pga overbefolkning av småharr. anbefaler alle som av en eller annen merkelig grunn skulle finne på og fiske her i småharrens rike om og gjøre det samme. :-) alle monner drar :-)

Hä Kongen kakker små harr i hue ???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kommer?

Jeg redigerer inn etter vært som folk melder seg  Nå er vi nærme nok til å svare sikkert vel

Litt artig å vite.

Ruffen

Erik Eikre

Robban

Lars

Ørreten

Bjørnar

Tor Arne

Robbert Rønne

nielsen

Kalle

Gamle Aardahl

Raymond

Magne Fjellstad

Glenn Sørvik

2m

mr hunk

heptagenius

rodswinger

jan erik

harrkongen

Dette er siste oppdat. Blir litt av en gjeng, 20 stk så langt  :o

Bjørnar: du har gjordt en god jobb skjønner jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kort info.. Tidlig vinter i år, så det begynner å bli hett på enkelte tråder allerede.. Blant annet er det nåe en som i sinne har sagt at han ikke kommer på treff pga av diskusjoner her inne.

Da er det vel å vente at jeg begynner å ymte frampå om å avbestille og kutte treffet???

MEN NEIDA. Treffet skal gjennomføres.Det skal bli mye folk, og godt humør er selvfølgelig obligatorisk. Jeg kan ikke se for meg hva som skulle forhindre dette. Alle som føler seg trampet på i diverse diskusjoner. Gi blaffen, begrav stridsøksen, og kom! Alt blir uansett anderledes når man ser hverandre i øynene.. JEG GLEDER MEG - TO UKER IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi blaffen, begrav stridsøksen, og kom! Alt blir uansett anderledes når man ser hverandre i øynene.. JEG GLEDER MEG - TO UKER IGJEN!

That`s the spirit Bjørnar!! Folk må bli mindre selvhøytidelige her inne!! Hvordan kan man i all verden la seg provosere av, ofte anonyme, folk som taster inn tull og fanteri på ei nettside. Hvem vet. Kanskje de ikke er edru engang  :)

Lykke til med treffet. Ligger å murrer i bakhodet på meg også. Det er lov å dukke opp uanmeldt så lenge man har med eget telt, mat, tobakk og drikke håper jeg ??  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...