Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy om jeg kom meg på dette treffet, men spørs om jeg har tid, og om jeg har så lyst... Uasnett, lykke til med arrangementet

Ikke lyst? Du må ikke la deg skremme av de nymfomane vettu. De vil deg bare godt. Selvsagt kan det være en skummel blanding med disse og rusbrus. Det kan jo avstedkomme forbudte fristelser for nysgjerrige lett påvirkede purister, men jeg kan godt holde litt ekstra øye med deg så du ikke havner i uløkka.  ;)

Det vil heller ikke foregå noen ulovligheter så om man ikke er purist på sin hals så er det ingen som helst grunn til ikke å ta seg tid og kjøpe nok fortom til et par runder med de nymfomane. Husk beskyttelse! Ehh... solbriller og aller helst også vadestav(kan misforstås) vadestokk(denne også) en metalldings til å støtte deg når de tar deg med på en tur. Dessuten vil det bli nedlagt forbud mot å si slike ord som "slit"foam for å unngå misforståelser. Og vi vil selvsagt være vårt ansvar bevisst og spare de som er under nymfoman lavalder for slike ord.  :-X

Så ikke vær nervøs Magnus, det er bare å komme.  8)

Ok, det ble litt feil.. Selvsagt har jeg lyst til å komme, men spørs om det ikke skjer annent under dette treffet... Som sagt, skilte foreldre er noe herk

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skandale å jakte mitt i fiskesesongen også :)

Vurderer å ta med fluestanga til jakta på høsten. Under lunsjen i fjor ved et vann med sol og vindstille opplevde

jeg en av de heftigste vakorgiene jeg har sett på fjærmygg.   :)

Der ser du hva du har gått glipp av i alle åra du har jaktet. På denne tiden begynner nemlig det du ventet på hele vinteren igjen. En annen ting rypejegerne i MidtNorge vil oppleve hvis de legger hagla på hylla. Rundt 1. oktober klekker det myyye døgnfluer på de aller fineste godværsdagene. Små søte dunfarvede innsjødøgnfluer klekker gjerne på ettermiddag kveld de dagene det er vindstille og fint vær. Gjerne et godt stykke utpå vannene. Da er det så godt å sitte i robåten utenfor hytta og nyte cruisende aure på veg mot meg at vinteren nesten blir til å leve med ;D

Velvel mye OT her nå.... høsttreff var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Pål Andersen

Men LANGT fra så strenge de burde være mht. at ørret kan fiskes i store deler av elva på vinterstid- Savner den gode gamle standard loven_ Ørretfiske i alle vann og vassdrag er forbudt mellom 15. september og 15. mai ( eller noe lioknende dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest fredrik hoffmann

Ja denne hadde jeg glemt !

Har vel lovet et sted at jeg skal være med..

Hvis ikke noen vil banke meg opp der da....

Har jeg muligheten kommer jeg også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Ja denne hadde jeg glemt !

Har vel lovet et sted at jeg skal være med..

Hvis ikke noen vil banke meg opp der da....

Ingen fare . . . Jeg tar med noen av musklene mine, og de bruker å være i toppform på den tiden  ;D

Knæsj (!)

Da kan jeg fortsette å hevde mine merkelige meninger, og henvise til deg dersom noen vil banke meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte at jeg ble med hvis jeg ikke mot formodning fikk rypejakt fra 10 sep. Det fikk jeg, så jeg er på jakt den helga. Hvis rypene uteblir, hvilket de ofte gjør, stikker jeg innom - er ikke langt unna, men jeg har ikke behov for plass i hytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...