Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

Andrè.. det er uoffisielt norgesmesterskap i hyggelig sesongavslutning og etterutdanning innen fluefiskets mysterier. Her er det bare å hive seg på. Send meg PM hvis du ønsker å ligge i hytte. Jeg har forhåndsbooket fire hytter. Snart to fulle nå.

Jeg gleder meg til å klå i andre sine fluebokser jeg ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hørte forresten nyss om at kanskje André skulle holde kurs i stuntvading med og uten stav. Sikkert bare rykter. Kan ikke tenke meg at det blir med stav.

Ha ha, det var nytt for meg også, Baetrix  ;D

Er nok annet sted på den tiden, men det hadde sikkert vært trivelig.

Hakadalen?På jakt etter den kjerringa du vet?

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh  ;D

Det jeg egentlig skulle ha sagt:Synd du ikke kan komme,tror det blir trivelig. :)

Tenk deg; eksperthjelp fra Lars,og meg og kvalitetskontroll av flaskevannet av Baetrix... 8)

...også Bjørnar som tror vi kommer til å ha med fluebokser,, ;D

Bjørnar:Fluebokser,skal vi ha med det,altså??

Vel,etter at Baetrix har kontrollert ferdig :-\ er det vel mer å lære på forumet,enn oppi dalen der,tenker jeg. ;)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet blir helga i uke 36 - ved Trya camping!

http://www.trya-camping.com/

Jeg ringer i morgen og forhåndsbooker hytter. Det er stort sett sengeplass til fire i hver hytte. Jeg tar sjansen på å forhåndsbooke 5 hytter hvis de er ledige. Send meg PM hvis dere er interesserte i hytteplass. Det er også mulighet for teltplass der.

Mange fiskeplasser i nærheten - fangstgaranti for alle - de har åpen verdens triveligste pub, med muligheter for skryte DVD - bål/ grillplass ved finvær - fiske - skryte - lære - blablabla...

Jeg gleder meg til å kuliminere fiskesesongen der!

Bjørnar Skjevdal

Hytter er booket. Jeg har fått tilbakemelding - sikkert - fra "ei og ei halv hytte" nå. Si fra dere som vil være med.

Da siterer jeg meg selv enda en gang.. Kan bli schizofren av mindre :P

Uke 36.. helga 11-12 september. Jeg har tilbakemelding fra "to hytter" nå. Hvis dere ikke vil dele hytte med andre fluefiskevenner må der organisere det selv. Jeg har forhåndsbooket 4 hytter. Det blir ikke mange kronene på hver. Ellers er det noen som har signalisert å være der i lavo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig trivelig ut, passer det, så kunne jeg godt tenkt meg en slik heidundrende avslutning på sesongen...

Veldig godt initiativ Bjørnar, og takk for sist... Om du husker det glitrende foredraget du holdt for oss i Larvik !  :)

Tror det blir hyggelig jeg og. Ellers husker jeg Larvik ja, trivelig miljø der ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å bla meg igjennom hele tråden, for det er så mye off topic - og det er det verste jeg vet! Når er det dette treffet skal være, og er det utleie av harrhåver så jeg slipper å slime til McLeanen min?  :D

Hvis du bare kjører litt tøft i tilslaget så slipper du å søle til håven.. autorelease ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å bla meg igjennom hele tråden, for det er så mye off topic - og det er det verste jeg vet! Når er det dette treffet skal være, og er det utleie av harrhåver så jeg slipper å slime til McLeanen min?  :D

Skal du fiske.? ;D

Willy

Det er ikke så ille at han skal fiske, men at han faktisk går ut fra at han får fisk er på kanten syns jeg.

Men Relax JayBee, du kan få låne en av mine. De lukter timian så det holder. Jepp det er sant, jeg bruker flere håver. Sist gang var det så mange som ville i håven min at jeg måtte legge igjen stanga på land så jeg kunne bruke begge henda. Ganske ivrige disse harrene...

Må jo øve før treffen... På juginga altså.  :D

Høøh.. Med streamstix'n og nymferigg så plukker jeg ti halvkilosharrer og blir lei, før du rekker å helle i deg en bokseøl! Barnefiske!

Må jo øve før treffen ... På å være stor i kjeften!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige innlegg er det litt upassende å melde at jeg kommer :rolleyes: , men planen er altså å sette meg i bilen tidlig fredag morgen. De siste høstturene etter elveklekkende døgnfluer har blåst vekk, så jeg kan like gjerne bli med nymfegjengen.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker så gøy dette at jeg skal gjøre en seriøs vurdering når høstens kalender skal spikres. Kan også  holde kamerakurs for alle som sverger til Ixus 400. Vi kjører sesjoner både med og uten blits. 

Å pokker . . . Nå ble det plutselig bortimot avgjørende for meg (og sikkert flere andre) at du kommer, for jeg hadde en gang et Ixus 200, og regner med at mye av Ixus 400-kurset ditt kan relateres til det  :D

Dette blir evt et helt gratis kurs, eller ?  :o

Det er ikke så ille at han skal fiske, men at han faktisk går ut fra at han får fisk er på kanten syns jeg.

Men Relax JayBee, du kan få låne en av mine. De lukter timian så det holder. Jepp det er sant, jeg bruker flere håver. Sist gang var det så mange som ville i håven min at jeg måtte legge igjen stanga på land så jeg kunne bruke begge henda. Ganske ivrige disse harrene...

Må jo øve før treffen... På juginga altså.  :D

Ha-ha, dette er my kind of juging  ;D

Kjenner det blir mer og mer som skal til for å holde meg borte fra dette treffet, for her ser jeg tendenser til at selv jeg kan lære noe.

Kanskje får jeg omsider svaret på hvorfor et par av stengene mine ofte henger seg opp i bakslengen også  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...