Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest storfemti

Håper ikke du snorker som du gjorde på Renatreffet MrHunk, for da vibrerte til og med teltduken min og jeg lå 7-8m unna deg! ;D ;D

Da har du ikke hørt Robban. Vi snakker Riechters skala  ;D ;D ;D

Øreplugger er herved skrevet opp på handlelista, men det spørs om det blir nok ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du snorker som du gjorde på Renatreffet MrHunk, for da vibrerte til og med teltduken min og jeg lå 7-8m unna deg! ;D ;D

Nææ, da må du tenke på feil kar. Jeg lå i et blått telt helt borterst sammen med en kompis, Thomas. Kan jo selvfølgelig hende det var han som snorket. Jeg er selvsagt velkjent for å ikke snorke :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å finne igjen denne tråden nå, tidenes mest off-topic tråd i forhold til hvilken kategori den ligger under, Ørretfiske :o;D ;D

Kjipt med været som er meldt da, blir en helg med vaderne på ser jeg..

Noen som vet hvor man kan kjøpe fiskekort på nett?

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du snorker som du gjorde på Renatreffet MrHunk, for da vibrerte til og med teltduken min og jeg lå 7-8m unna deg! ;D ;D

Da har du ikke hørt Robban. Vi snakker Riechters skala  ;D ;D ;D

Blir musikk døgnet rundt i kåken vår skjønner jeg, for jeg har også fått hint om at jeg snorker noe hinsides  :o

Ellers driver jeg å pakker nå : Fiskestang m/tilhørende snelle, 4 kasser øl, røyk, 50 cd'er og den siste Napp & Nytt katalogen (utstyrshore som jeg er)  ;D

Tror ikke jeg skal ha glemt noe viktig . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Håper ikke du snorker som du gjorde på Renatreffet MrHunk, for da vibrerte til og med teltduken min og jeg lå 7-8m unna deg! ;D ;D

Nææ, da må du tenke på feil kar. Jeg lå i et blått telt helt borterst sammen med en kompis, Thomas. Kan jo selvfølgelig hende det var han som snorket. Jeg er selvsagt velkjent for å ikke snorke :)

Eirik

En av dere var det ihvertfall ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjuvstartet og ankom trya camping 18:00 i kveld - fiskekort kjøpes i butikken her :) jeg gjorde det, heiv meg i vaderne og monterte stang småløpende ned til Glomma :) inspirert av Tores suksesser med pink tag, satte jeg på en redtag og første harr lå i håven før 19:00... gav meg mens jeg var på topp og sitter nå på terrassen utenfor godset med en kald øl :) livet er herlig, men er jævlig selskapsjuk, så håper noen kommer tidlig i morgen - kom og hils på i hytte 6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjuvstartet og ankom trya camping 18:00 i kveld - fiskekort kjøpes i butikken her :) jeg gjorde det, heiv meg i vaderne og monterte stang småløpende ned til Glomma :) inspirert av Tores suksesser med pink tag, satte jeg på en redtag og første harr lå i håven før 19:00... gav meg mens jeg var på topp og sitter nå på terrassen utenfor godset med en kald øl :) livet er herlig, men er jævlig selskapsjuk, så håper noen kommer tidlig i morgen - kom og hils på i hytte 6...

Har dem trådløst nett oppå der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg rapportere om trådløst nett på Trya Camping ;-) Akkurat ankommet etter en lengre biltur fra Levanger.. Folkens... Dårlig vær er da ikke noe problem! Vaderne er (som regel) vanntette og all single malt'n gjør deg bare varmere! Dette blir et kjempetrivelig arrangement!

Vannstand er perfekt, harren biter og pøbben er åpen..! Perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjuvstartet og ankom trya camping 18:00 i kveld - fiskekort kjøpes i butikken her :) jeg gjorde det, heiv meg i vaderne og monterte stang småløpende ned til Glomma :) inspirert av Tores suksesser med pink tag, satte jeg på en redtag og første harr lå i håven før 19:00... gav meg mens jeg var på topp og sitter nå på terrassen utenfor godset med en kald øl :) livet er herlig, men er jævlig selskapsjuk, så håper noen kommer tidlig i morgen - kom og hils på i hytte 6...

Det var da som pokker . . . Jeg ga klart og tydelig beskjed til ordfører'n i koppang at ikke noe harr-fiske skulle tillates der de siste 2 månedene før treffet  >:(  Nå har vel du kroket absolutt all harr i elva før vi andre i det hele tatt rekker å sette ut oter-fjøla  :o

Hvordan er hyttene ? Må man ta med bestikk og slike ting, eller er det bra utvalg ?

Hvor stor er tv'en, og har de en egen kanal som kun viser harr-fiske 24/7 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Skal forsøke å ta meg en tur oppover på høstreffen jeg også :)

Blir en tur enten på lørdag kveld eller søndag morra, vi får se :)

Terje!

Kjempemessig, Terje . . . Tipper den nye Sweetgrass-stanga di er ypperlig til kortline-fiske  :D

Ypperlig til hva for no :o:D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg rapportere om trådløst nett på Trya Camping ;-) Akkurat ankommet etter en lengre biltur fra Levanger.. Folkens... Dårlig vær er da ikke noe problem! Vaderne er (som regel) vanntette og all single malt'n gjør deg bare varmere! Dette blir et kjempetrivelig arrangement!

Vannstand er perfekt, harren biter og pøbben er åpen..! Perfekt.

er du her allerede? stikk opp på hytte 6 og få en øl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg rapportere om trådløst nett på Trya Camping ;-) Akkurat ankommet etter en lengre biltur fra Levanger.. Folkens... Dårlig vær er da ikke noe problem! Vaderne er (som regel) vanntette og all single malt'n gjør deg bare varmere! Dette blir et kjempetrivelig arrangement!

Vannstand er perfekt, harren biter og pøbben er åpen..! Perfekt.

er du her allerede? stikk opp på hytte 6 og få en øl...

Ikke gi`n mer enn 1 a... Da er`n helt rasert i morra! Dessuten, blir`n helt rabiat i fylla, så det er greit det er flere til å passe på`n ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjuvstartet og ankom trya camping 18:00 i kveld - fiskekort kjøpes i butikken her :) jeg gjorde det, heiv meg i vaderne og monterte stang småløpende ned til Glomma :) inspirert av Tores suksesser med pink tag, satte jeg på en redtag og første harr lå i håven før 19:00... gav meg mens jeg var på topp og sitter nå på terrassen utenfor godset med en kald øl :) livet er herlig, men er jævlig selskapsjuk, så håper noen kommer tidlig i morgen - kom og hils på i hytte 6...

Det var da som pokker . . . Jeg ga klart og tydelig beskjed til ordfører'n i koppang at ikke noe harr-fiske skulle tillates der de siste 2 månedene før treffet  >:(  Nå har vel du kroket absolutt all harr i elva før vi andre i det hele tatt rekker å sette ut oter-fjøla  :o

Hvordan er hyttene ? Må man ta med bestikk og slike ting, eller er det bra utvalg ?

Hvor stor er tv'en, og har de en egen kanal som kun viser harr-fiske 24/7 ?

ordførern var ikke noe problem - mer korrupt enn navarsete - en liten skvett single malt, så var glomma pip åpen...

hyttene er enkle, men greie og har koke/spise-stæsj... dyner og puter...

TV er det verre med, men har hørt at robban og ninive kommer og hvem trenger tv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...