Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg ser fram til dette. Artig at puristen tar seg en tur også.

Jeg ser yr melder litt regn lørdag og søndag. pent.no er snillere. Men været driter jeg i. Angående underholdning. Jeg skal i allefall ta med meg lekene mine. Fluebindekoffert blir med. Dessuten har jeg ikveld klippet til en liten timinutter fra årets finnmarkstur hvis noen vil se.

Som trønder har jeg selvfølgelig også sørget for en klunk med ordentlig sprit til kaffen. Denne karen sitter ikke og pisser ;D ;D

Jeg kjører i morgen formiddag og regner med ankomst før 13.00 . Da skal jeg skynde meg å ta en på tørt før noen ser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg ringer Trya på veg oppover i morgen, og avgjør hyttenummerinndeling. Jeg ringer robban, erik og kalle for å innformere om nummeret. Jeg vet at kalle kommer i rett tid i morgen. Jeg vet at robban og kompani kjører sammen, samt at jeg har dialog med de på hytta mi. Mr. Hunk - send meg telefonnummer på PM, så skal jeg innformere deg også. Erik har kontroll på hytta der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høytalere til bærbaren fra kona i dag - hun jobber på euronics - så tipper de blir med. Da kan jeg kjøre litt autogen trening på morgenen for hele gjengen....

"Puuust med maaagen.... duuu føøøler deg slaaapp og heeelt uuuthvilt. Duu slaaapper ..heeelt aav oog føøler deg duuum i hooodet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, jeg og Ruffen har tyvstarta, han er er hos meg nå, styrkeprøver må deles i etapper, Cb på torsdag og heineken på fredag. Fred , lør opg søndag er vi opne for alt. ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=f39nP0iMj_E&feature=related

ser ut som ruffen er klar for helga ja ;D bare ikke gi han noe brennevin robban, du vet jo hvordan han blir da vet du ;)

[attachimg=1]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, jeg og Ruffen har tyvstarta, han er er hos meg nå, styrkeprøver må deles i etapper, Cb på torsdag og heineken på fredag. Fred , lør opg søndag er vi opne for alt. ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=f39nP0iMj_E&feature=related

ser ut som ruffen er klar for helga ja ;D bare ikke gi han noe brennevin robban, du vet jo hvordan han blir da vet du ;)

ikke noe prob dogg, jeg overvant han selv idag, nå liggern'nn å tafser i nyvasket    sengetøy dvs som en kantarell, sopp er vel et bedre ord

gjett hv€$mmm.img=1]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harr, roger, tina, macallen, heineken... bra kveld ;) høsttreffen er i gang..

Tina ?! . . . Turner ?  :o Den gamle røya fornekter seg ikke, og at hun tar seg tid til et norges-besøk for å være med på høsttreffet sier endel om hvor stor påvirkningskraft ffs etterhvert har fått  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Kanskje det er Tina Charles, "I Love to love" !

Forhventer også en seanse med Roger Whittaker i løpet av lørdag kveld Tom !  

Skitt fiske i dag forresten, ikke ta opp all storharren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To plutselig fri fra jobb idag :rolleyes: Det gikk jo ikke smertefritt,men men.... er ihverrtfall klar som et egg og gleder meg som en unge. Venter på Tom i skrivende øyeblikk. Trur dette blir knall, de som ikke kommer får fotorepotasje fra meg på ffs ;D

Er vel ikke mere å si enn vi møtes i kveld gutta ;D Ta med godt humor ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen er forholdene borti koppang nu ? :-) 

venter spent på en rapport fra redtagtkongen tom om hvordan fiske har vært idag :-)

klekker det no ?

har ikke fått fisket så mye, men ble 4 i dag, men ikke på redtag ;D den forsvant i nattens mulm og mørke... tok på en orange tsjekker...

men flere har visst har bra fiske - regner med at rapportene legges ut utover til uka ;)

ikke noe klekking å skryte av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare en dagstur over til koppang og høsttreff for min del :-)

Meget hyggelig møte og slå av en prat med dere alle :-) 

Håper dette blir en tradisjon Bjørnar :-)

Fikk en liten oppvisning med kortline også,  takk for det willy ,ingen tvil om att dette er effektivt :-)

Misforstå meg rett, flott og se att det var en jente med på treffen også, begynte visstnok ifjor med fluefiske, noe man ikke kunne tro når man så på kastinga hennes :-) MEGET imponerende :-)

ps. mange fine stenger og sneller og se, men grayling  snella til robban var den råeste av dem alle :-)  ei sånn snelle må bare sjølvaste harrkongen ha ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en fantastisk flott helg, folkens! Bare trivelige folk og god stemning :-)  Ruffens vanvittige kokkeferdigheter, Robbans fantastiske humor, Marius på gitar og ikke minst GL Fario..  :P;D ;D ;D

Dette bør absolutt bli en tradisjon. Takk også til Trya Camping for kjempegod service.

;- Rodgie

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...