Gå til innhold

Ola med ny pers på ørret i dag! :-) 3,1 kilo!


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Dette er kongebra!  :) Min gode fiskekompis, Ola (Skarpen) og jeg var utpå et meget fint vann i dag, og skulle egentlig fiske tørre fjærmygg. Da vi kom fram var det vind og regn, og vi la en ny strategi, nemlig å fiske med streamere innpå grunna. Og gjett om det slo til som riktig valg av strategi  :)

Etter bare noen minutter slo det på en enorm ørret hos Ola, og noen minutter senere kunne han lande en gedigen flott fisk på hele 3,1 kilo  ;D ;D ;D

Igjen, gratulerer Ola - det var kongebra!  :)

Ny pers og greier i dag! 3,1 kg dynamitt  ;D

Bilde av Ola med rekordfisken.

[attachimg=1]

post-3159-1394987933573_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hallo André og takk for en flott fisketur ;)

Ja dette var min livs fisk så langt, helt rått og kjenne tyngden av et sånt beist.

Vi hadde knapt kommet oss ut i bellyn før det smalt.

Dagens flue var den ikke så ukjente ørekyteimitasjonen(norske streamerserien) til André.

Egentlig litt artig at persen på ørret nå er tilbake på Norsk jord :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde til av den flotte fisken til Ola - tatt omtrent 5 sekunder etter forrige bilde, før den ble sluppet fint ut igjen.

Så den svømmer fortsatt frisk og fin der ute. Nevnte jeg at jeg og Ola har ALT på film...?  ;)

[attachimg=1]

Jøss, ble jeg så glad da.

Jaja etter en veldig treg sesongstart er det lov og vise følelser ;D

Helt ok at du fikk filma seansen André ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ble jeg så glad da.

Jaja etter en veldig treg sesongstart er det lov og vise følelser ;D

Helt ok at du fikk filma seansen André ;) ;)

He he, å vise følselser når man tar en så flott fisk som dette hører med i aller høyeste grad. Selv ble jeg like opprømt og glad som deg for dette var fantastisk bra, Ola.

Et siste bilde; rett før ørreten smeller i veien ut i dypet igjen frisk og rask. Life's good  :)

[attachimg=1]

post-3159-13949879339932_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...