Gå til innhold

Ola med ny pers på ørret i dag! :-) 3,1 kilo!


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tusen takk folkens :)

3 kilosgrensa har vel egentlig bare vært en fjern drøm, noe som jeg regnet med bare kunne oppnås på kola.

Så at dette skjedde i Norge, og lokalt var jo en skikkelig bonus.

Da kan jeg iallefall senke skuldrene for i år :)

Ja, det er sikkert og visst. Du kan senke skuldrene helt ned på hoftenivå, og bare smile overbærende av alle som poster bilder i kilostråden, og tenke høyt for deg selv: "Er det der noe å lage tråd av"-også  nå da? Barnefiske."    :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er stor fisk uansett hvor du er i verden! Jeg har aldri vaert i naerheten av 3-kilosgrensa i Norge. Og ikke saa ofte det skjer her nede heller. Saa dette er imponerende!! Grattis!!  :D

Naa er det bare aa ta frem golfkoella. Skal noe til aa toppe det der, hehe.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens :)

3 kilosgrensa har vel egentlig bare vært en fjern drøm, noe som jeg regnet med bare kunne oppnås på kola.

Så at dette skjedde i Norge, og lokalt var jo en skikkelig bonus.

Da kan jeg iallefall senke skuldrene for i år :)

Det blir vel bare foto resten av sesongen for deg nå! ;D

Samma det,begge deler gjør livet verdt å leve,og enda bedre !

Gratulerer med kanonfangst! :D

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig mange forunt å få så stor fisk på flue i norge . . .

Å jo da. Han Ola blir nok å se nedenfor Hunderfossen med 2-hånds utover sommeren  :D

Hehe, ja helt sikkert.

Takk igjen for gratulasjonene :)

Skal nok bli hard og matche denne, men det finnes jo mye fisk som er mindre, som kan være like artige og ta. ;)

Ps: Jeg har faktisk hatt på to til i kanskje samme størelse, men begge glapp av kroken etter noen minutters kjøring >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei.

Min gode venn og fiskekamerat, Ola ligger dessverre på intensivavdelingen på sykehuset akkurat nå med hjernehinnebetennelse.

Han er en seig jævel, så dette går nok bra, og han drar seg nok til. Men hjernehinnebetennelse er nå engang ganske alvorlig.

Jeg har pratet med ham et par ganger de siste to dagene, og han er redusert,

men han sa at hvis han drar seg til og blir bedre, så skal han også innom fluefiskesiden en tur og læsa litt moro!

Så jeg poster et nytt bilde av av ham her med drømmefisken hans fra i sommer - 3,1 kilos flott skogsvannsørret - så det første han ser når han kommer inn på fluefiskesiden er et godbilde av ham selv, som garantert kommer til å virke styrkende!!  :)

Jeg skal stikke innom han på sykehuset i morgen med et par oppmuntrende fluefiskebøker så han har litt elevert lektyre  :) Så nå kjører vi på med en lykke til og bli frisk FORTEST MULIG, OLA i tråden her!!!!! Så har han noen oppmuntrende ord å lese når han kommer seg inn på ffs. Det er han verdt. Det finnes knapt noen snillere og bedre fiskekompis enn Ola.

Hilsen, André

Kjør på karer!

5249323147_005211f0b5_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...