Gå til innhold

Per Tørmoen er død


Morten H

Anbefalte innlegg

Per Tørmoen døde natt til 27. august, av et massivt hjerteinfarkt. Han ble 46 år gammel.

Jeg vet det er mange, mange der ute som i likhet med meg storkoste seg med hans tanker og betraktninger, glitrende humor og selvironi, rett og slett overlegne penn. Hvilket testamente han etterlot seg i "Vakringes brorskap".

Alle som opplevde Per som foredragsholder, vet at han ikke bare behersket det skrevne ord. Tvert i mot.

Det er ikke så lenge siden vi snakket sammen om kanskje en dag å få til en England-tur sammen. Slik skulle det ikke gå. Dette er ufattelig trist.

Morten Harangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og nei...dette er bare trist :'(

Jeg kjente ham ikke, ei heller møtt ham.

Men i likhet med mange hatt stor glede av hans skriving, tanker og kunnskap som ble gjengitt i skriftlig form.

46 år......han hadde halve livet foran seg...han var jo bare en ungdom...

Håper Per fikk muligheten av å ha høy livskvalitet for seg selv og de han hadde rundt seg den tiden han fikk.

stor medfølelse til dere som kjente ham og de som hadde ham velidg kjær.

Stig (dette setter mange ting i perspektiv....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist nyhet.

Har som mange lest mye av Per Tørmoen. Særdeles underholdende, selv om jeg ikke likte alt han publiserte like godt. Men at man ikke stiller seg likegyldig til det han skrev er også et kompliment. Ventet på flere artikler i blader og flere bøker. For det hadde det sikkert kommet om Per Tørmoen hadde fått leve.

Kondolerer til famlie og venner.

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Igjen en påminnelse om at livet er skjørt og at vi må ta vare på det hver dag, trist å åpne laptoppen og få en slik beskjed.....møtte aldri Per selv, men kjente forelderene.....og kjente ham via dem. Får håpe at himmelens elver holder mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Det hjelper så lite å være lei seg, det berører ikke per nå.......foreslår heller at vi tar å fyrer opp et lite bål i kveld, ute ved et fiskevann, eller tenne et lys over den forlorende petri broder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å høre!

Selv om han bare bodde noen få kilometer fra meg, så har jeg aldri truffet han - bare lest fra hans omfattende produksjon de siste årene. Boken 'Fri mann' har vært en flott inspirasjon for meg, og nærer en drøm om en gang å gjøre noe tilsvarende.

Mine varmeste tanker til hans familie og venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så ufattelig trist, meningsløst og helt uvirkelig.

Per var en utrolig åpen og imøtekommende kar, som ønsket alt det beste for de rundt seg.

Humøret, gleden og entusiasmen hans spredde seg over på de han møtte på sin vei.

Alle våre tanker går til Toril, barna, Kai og resten av familen.

Vil i fred Per

Vit at du har satt spor her i verden, og ikke vil bli glemt.

Nå skal vi i marka å fange en stor en for deg.

Hilsen

Knut og Solvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...