Gå til innhold

stygt eller rålekkert!


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Det går ikke an å kalle det der stygt.

At man ikke liker det man ser er jo greit nok,men

jeg kunne godt ha fisket med flere av disse stengene.

Hvorfor skulle jeg ikke det?

Og noe av det er faktisk pent også.

Tom.

Uenig med deg Tom, beklager. Jeg syntes det var grisestygt! Tilogmed korken på håndtakene var stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg har børse med fin gravyre, synes ikke det er flaut. håndtverket her er heller ikke vanskelig og kan gjøres av de fleste...... legge fjør i halvtørt epoxy  for så å legge et eller flere lag med ekkel epoxy regner ikke jeg for avansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes børser har en annen historie Staffan, men heller ikke her liker jeg for mye pynt. En stokkand kan være fint, men våpen og fiskestenger er bruksredskaper. Gjerne med noen detaljer av det mer subtile slaget. Sigve kunne laget mye fint på min cane, men vi var skjønt enige om å holde en nøktern stil.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Meiser var vel en av de første som begynte å legge inn fjær i stangpynten (uten at jeg har satt meg veldig inn i akkurat den utviklinga). Han sine stenger synes jeg er pene, men de er ikke fullt så overdrevent.

Noe av arbeidet du linker til synes jeg er veldig fint, men det blir litt for mye av det gode etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dårlig smak " er en god betegnelse på dette ja. Blir litt som en avansert lapskaus dette med alle mulige typer kork, horn, bein, fargekombinasjoner, håndtakformer etc på en og samme stang stang, toppet med en dæsh bindematerialer. Får si som DJ Dan: "Ikkje braaaa" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...