RolvS Skrevet 20. mai 2023 Rapporter Skrevet 20. mai 2023 Kan ikke si jeg føler meg gammel nok til å trenge en sånn. Støttende tilrop mottas med takk. 1 1
Bounce Skrevet 20. mai 2023 Rapporter Skrevet 20. mai 2023 3 hours ago, RolvS said: Kan ikke si jeg føler meg gammel nok til å trenge en sånn. Støttende tilrop mottas med takk. Har hatt en slik i flere år. Trenger ikke å være gammel eller med dårlig syn for å ha nytte av en slik. Støtterop! 1
Truls Skrevet 20. mai 2023 Rapporter Skrevet 20. mai 2023 RolvS skrev (5 timer siden): Kan ikke si jeg føler meg gammel nok til å trenge en sånn. Støttende tilrop mottas med takk. Bare å ønske velkommen etter i så tilfelle... Selv om du er langt unna den alderen hvor slikt er nødvendig. 1
Roaas Skrevet 26. mai 2023 Rapporter Skrevet 26. mai 2023 Måtte bare skje. Lamson ULA Purist. Det er en meget ikonisk og pen snelle som bare måtte med. Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med valg av metode for å skape klikkelyd i snella da, men det får være. 2
RolvS Skrevet 26. mai 2023 Rapporter Skrevet 26. mai 2023 4 hours ago, Roaas said: ikonisk og pen snelle Du poster dette uten bilde? 🤔
Truls Skrevet 26. mai 2023 Rapporter Skrevet 26. mai 2023 Roaas skrev (5 timer siden): Måtte bare skje. Lamson ULA Purist. Det er en meget ikonisk og pen snelle som bare måtte med. Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med valg av metode for å skape klikkelyd i snella da, men det får være. Vi tror deg ikke før vi får se det (spøk) Men bilde er påkrevd ja! 2 1
RolvS Skrevet 30. mai 2023 Rapporter Skrevet 30. mai 2023 (endret) Noen er «baggers», andre er «splitters»… Begge stengene har sine spesifikke bruksområder Snella fikk være med i dragsuget Endret 30. mai 2023 av RolvS 8
Kim Roger Skrevet 21. august 2023 Rapporter Skrevet 21. august 2023 (endret) Smith Low Light Ignitor. Har lest mye bra om disse, som skal være glimrende i lite lys/overskyet vær. I overkant kostbare for budsjettet mitt, men dette blir en oppgradering til min neste NZ-tur (og ellers). Ja, har forresten bestilt meg NZ-tur også, som tilbehør til brillene :). Reiser 8. november, er tilbake 18. desember. Gleder meg stort. Endret 21. august 2023 av Kim Roger 6
RolvS Skrevet 1. februar 2024 Rapporter Skrevet 1. februar 2024 Brick on a wire i #6. Til sekseren. Spørs om den egentlig kanskje trives bedre på sjuern, vi får se… Blir ikke noe delikat tørrfluefiske med denne i alle fall… 2
Truls Skrevet 1. februar 2024 Rapporter Skrevet 1. februar 2024 RolvS skrev (2 timer siden): Brick on a wire i #6. Til sekseren. Spørs om den egentlig kanskje trives bedre på sjuern, vi får se… Blir ikke noe delikat tørrfluefiske med denne i alle fall… Sitter meget godt på en litt kvass sekser også dette 😉 1
Lamson Guru Skrevet 6. mars 2024 Rapporter Skrevet 6. mars 2024 Runar Dankel skrev (44 minutter siden): Sykt dyrt å vente på våren Fantastisk 😀😀✌️✌️ 1
RolvS Skrevet 7. mars 2024 Rapporter Skrevet 7. mars 2024 23 hours ago, Runar Dankel said: Sykt dyrt å vente på våren Men desto bedre blir det når den kommer! 👍 1
Truls Skrevet 7. mars 2024 Rapporter Skrevet 7. mars 2024 Runar Dankel skrev (På 6.3.2024 den 21.08): Sykt dyrt å vente på våren Sånn blir det ofte når man er fluefisker. Jeg har sett værre. 😅 Gi det et par år så ser det sånn ut... 2 1 2
Runar Dankel Skrevet 8. mars 2024 Rapporter Skrevet 8. mars 2024 Truls skrev (14 timer siden): Sånn blir det ofte når man er fluefisker. Jeg har sett værre. 😅 Gi det et par år så ser det sånn ut... Egenbygget teller ikke. De kan man ha sp mange man vil av 1
Truls Skrevet 8. mars 2024 Rapporter Skrevet 8. mars 2024 Runar Dankel skrev (4 timer siden): Egenbygget teller ikke. De kan man ha sp mange man vil av Det har jeg også 😁 Jeg lærte en slags matematisk formel for det der en gang, og den er noe sånt som Behovsprøvd antall = x+1 og x tilsvarer naturligvis alltid "dagens antall" 1 1
Terje Bendiksby Skrevet 8. mars 2024 Rapporter Skrevet 8. mars 2024 Så lenge det er hjerterom, er det plass til en ny stang. 1
Truls Skrevet 8. mars 2024 Rapporter Skrevet 8. mars 2024 Terje Bendiksby skrev (1 time siden): Så lenge det er hjerterom, er det plass til en ny stang. Man trenger alltid en ny steng! Problemet er ikke mengden utstyr, men tiden og muligheten til å bruke alt sammen 😉 3
RolvS Skrevet 9. mars 2024 Rapporter Skrevet 9. mars 2024 Med flere stenger, blir den prosentvise økningen i stangsamlingen mindre. n/n + 1/n = n+1/n ~= n/n I mange sammenhenger er dette en god tilnærming til virkeligheten. 1
Jarle TL Skrevet 13. mars 2024 Rapporter Skrevet 13. mars 2024 Da ble det endelig et flytende fremkomstmiddel på meg igjen. Mange år siden jeg hadde bellyboat, og har savnet å komme meg ut på vannet noen ganger. Eller bare kunne forflytte meg til andre siden av vannet eller elva. Nå kan vulgataklekkingene bare komme! 8
Runar Dankel Skrevet 15. mars 2024 Rapporter Skrevet 15. mars 2024 Jarle TL skrev (På 13.3.2024 den 16.04): Da ble det endelig et flytende fremkomstmiddel på meg igjen. Mange år siden jeg hadde bellyboat, og har savnet å komme meg ut på vannet noen ganger. Eller bare kunne forflytte meg til andre siden av vannet eller elva. Nå kan vulgataklekkingene bare komme! Kult! Ta en tur til Lutvann i månedsskiftet mai/juni. Da får du god bruk for den. 1
Roaas Skrevet 26. mars 2024 Rapporter Skrevet 26. mars 2024 On 3/13/2024 at 4:04 PM, Jarle TL said: Da ble det endelig et flytende fremkomstmiddel på meg igjen. Mange år siden jeg hadde bellyboat, og har savnet å komme meg ut på vannet noen ganger. Eller bare kunne forflytte meg til andre siden av vannet eller elva. Nå kan vulgataklekkingene bare komme! Har du prøvd å fiske fra en slik? 1
Anbefalte innlegg