Jump to content

Hva har du kjøpt i dag?

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det hele startet slik Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Så blei det jaggu ein tur på IKEA og Biltema. Endelig eit skikkelig fluefiskerom med litt orden i sysakene!! Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innho

Fluestang og snelle i julegave til fosterbror min på 12 Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Henta stanga jeg har ventet på en stund fra USA på posten i dag. Orvis Superfine Glass 8'6 #6. Nydelig stang som takler selv de største streamerne jeg har. Første glassfiber-stanga jeg har, blir nok ikke siste. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Posted Images

Jeg har kjøpt denne, og denne, og sistnevnte til coneheads 

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> 

Jeg har kjøpt denne, og denne, og sistnevnte til coneheads 

Rarerium.jpg

w3 1.jpg

last ned.jpg

Er det en liten snøfreser eller noe?

Har bestilt meg en fiskekajakk. Ble en seabird fisherman 12 med alt utstyr jeg trenger til å begynne med, og en tralle for å trille den...

Så nå blir det mange oppdagelsesferder i skjærgården!

Bestilte meg også et nytt barrio gt90i. I klasse 8 da seksersnører opplevdes som alt for lett.

Edited by Truls H. Johnsen

Et brukt #2 myggeset.

Trenger jeg det?

Nei, har fra før klasse 4,5,6,7,8,9 med flere stenger i samme klasse

ser jo store hull i staben der

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> 

for ikke å snakke om de høyere klassene som du ikke har nevnt ved ord her

/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" /> 

Bestilte meg nettopp en hardy cls 5000 snelle med to ekstra spoler (klarte å bestille feil spoler sist...)

Har en sånn en fra før, som begynner å ha fått kjørt seg. Trengte noen spoler, men greit å ha et ekstra hus når det jeg har fra før gir seg.

Kjekt med kassettsneller, og jeg liker cls'en veldig godt!

Ble med en ny flueeske og noen hundre meter med backing i samme slengen :-)

Edited by Truls H. Johnsen

ei nydelig Hardy lightweight snelle made in england til glassicen

En pent brukt Orvis Superfine touch 7'6"  #5 landet i posten i dag.

Liker korte stengerGleder meg til å prøve denne

Grattis, Geir! Kjenner jeg angrer litt på salget allerede... Det er en spesiell og meget deilkat raje det der. 

I dag har jeg forresten kjøpt Highwater i #4 og #5, Orvis Hydros og Clearwater i #5, pluss nytt ristepulver og litt annet smårask. 

Edited by Olav Haug

Bare en liten uke siden en Airflo skagit switchklump på latterlige 23gram landet i postkassa og i dag var det en GL compactklump som ramla inn. Bare 2-3 mnd igjen til sesongen begynner. Så har nok til til å tilpasse dem.

• Create New...