RolvS Posted May 20 Report Share Posted May 20 Kan ikke si jeg føler meg gammel nok til å trenge en sånn. Støttende tilrop mottas med takk. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bounce Posted May 20 Report Share Posted May 20 3 hours ago, RolvS said: Kan ikke si jeg føler meg gammel nok til å trenge en sånn. Støttende tilrop mottas med takk. Har hatt en slik i flere år. Trenger ikke å være gammel eller med dårlig syn for å ha nytte av en slik. Støtterop! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted May 20 Report Share Posted May 20 RolvS skrev (5 timer siden): Kan ikke si jeg føler meg gammel nok til å trenge en sånn. Støttende tilrop mottas med takk. Bare å ønske velkommen etter i så tilfelle... Selv om du er langt unna den alderen hvor slikt er nødvendig. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roaas Posted Friday at 09:57 AM Report Share Posted Friday at 09:57 AM Måtte bare skje. Lamson ULA Purist. Det er en meget ikonisk og pen snelle som bare måtte med. Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med valg av metode for å skape klikkelyd i snella da, men det får være. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolvS Posted Friday at 02:25 PM Report Share Posted Friday at 02:25 PM 4 hours ago, Roaas said: ikonisk og pen snelle Du poster dette uten bilde? 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted Friday at 03:56 PM Report Share Posted Friday at 03:56 PM Roaas skrev (5 timer siden): Måtte bare skje. Lamson ULA Purist. Det er en meget ikonisk og pen snelle som bare måtte med. Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med valg av metode for å skape klikkelyd i snella da, men det får være. Vi tror deg ikke før vi får se det (spøk) Men bilde er påkrevd ja! 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roaas Posted Friday at 06:35 PM Report Share Posted Friday at 06:35 PM hehehe 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts