Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Forbanner vinden, som ødela for stillevanns-fisket i dag, og forsåvidt de fleste andre dager hittil i år  >:(

Prøvde å kaste stein på'n, uten at det hjalp nevneverdig . . .

Stille her i dag . . . Folk kaster vel bort kvalitetstid ved et vann eller ei elv fremfor å bidra med noe konstruktivt her  ???  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å skal lime snella mi med Locktight, stressa rundt i et par vann idag og glemte den stanga jeg ikke skulle ha med på biltaket. Den smalt i assfalten i svingen før brodern. Ikke en ripe, men skruene i snellefoten knakk begge to og forsvant he he, ble ikke en ripe i stanga heller, borsett fra en kontinentalsprekk i endebutten på snellefeste. ;D Er lov å ha flaks gitt ;D

Mye vind ja Lars, løyer jo ikke på kvelden heller jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i 4 timer utpå godvannet i kveld, og så ca 2 vak mellom bølgetoppene  :(

En ørret-pinne på 250 gr fant det for godt å ta flua mi stripende, mens jeg forflyttet meg . . .  :P

Har i det minste hatt litt action du da Robban, om kanskje ikke av det ønskelige slaget  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh snellemekk ferdig, første pokal er innhalert og jeg nyter dagens storfangst fra hemmeligbekken på pc'n.

Den dro noe sinnsykt og jeg har vondt i armen ennå av holdinga.

[attachimg=1]

Du røper ikke den bekken Rob,har tross alt brukt flere minutter på og finne den. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh snellemekk ferdig, første pokal er innhalert og jeg nyter dagens storfangst fra hemmeligbekken på pc'n.

Den dro noe sinnsykt og jeg har vondt i armen ennå av holdinga.

Du røper ikke den bekken Rob,har tross alt brukt flere minutter på og finne den. ;D

At du i det heletatt turte å putte hendene i vannet å ta bildet av den er for meg helt uforståelig, for et monster, ikke rart det ble uskarpt.

[attachimg=1]

post-982-13949879158759_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh snellemekk ferdig, første pokal er innhalert og jeg nyter dagens storfangst fra hemmeligbekken på pc'n.

Den dro noe sinnsykt og jeg har vondt i armen ennå av holdinga.

[attachimg=1]

Du røper ikke den bekken Rob,har tross alt brukt flere minutter på og finne den. ;D

Åååå ? Hva med å bytte litt info ?

Har ei hemmeligelv mellom her og einafjorden med fin oppgang av sjørøye og pukkellaks rundt disse tider  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh snellemekk ferdig, første pokal er innhalert og jeg nyter dagens storfangst fra hemmeligbekken på pc'n.

Den dro noe sinnsykt og jeg har vondt i armen ennå av holdinga.

[attachimg=1]

Du røper ikke den bekken Rob,har tross alt brukt flere minutter på og finne den. ;D

Åååå ? Hva med å bytte litt info ?

Har ei hemmeligelv mellom her og einafjorden med fin oppgang av sjørøye og pukkellaks rundt disse tider  :D

Det tar vi på pm Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh snellemekk ferdig, første pokal er innhalert og jeg nyter dagens storfangst fra hemmeligbekken på pc'n.

Den dro noe sinnsykt og jeg har vondt i armen ennå av holdinga.

[attachimg=1]

Du røper ikke den bekken Rob,har tross alt brukt flere minutter på og finne den. ;D

Åååå ? Hva med å bytte litt info ?

Har ei hemmeligelv mellom her og einafjorden med fin oppgang av sjørøye og pukkellaks rundt disse tider  :D

Shit hvor er den,kjenner jeg svetter av utålmodighet please fortell  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh snellemekk ferdig, første pokal er innhalert og jeg nyter dagens storfangst fra hemmeligbekken på pc'n.

Den dro noe sinnsykt og jeg har vondt i armen ennå av holdinga.

[attachimg=1]

Du røper ikke den bekken Rob,har tross alt brukt flere minutter på og finne den. ;D

Åååå ? Hva med å bytte litt info ?

Har ei hemmeligelv mellom her og einafjorden med fin oppgang av sjørøye og pukkellaks rundt disse tider  :D

Shit hvor er den,kjenner jeg svetter av utålmodighet please fortell  ;D

Vil nødig ha elvebredden nedtrampet av desperate laksefiskere med tohånds, nå som pukkellaksen endelig klekker igjen.

Men om du lover å legge igjen tubefluene og gps'en hjemme, samt ikke røpe for hvermansen hvor vestenden einafjorden ligger, så vanker det nok en pm i postkassa di hvilken dag som helst  ;D

Når det gjelder sjørøya skal all fisk tatt på 5'er stang under 9 fot settes ut igjen, ihvertfall om den er tatt på nymfe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh snellemekk ferdig, første pokal er innhalert og jeg nyter dagens storfangst fra hemmeligbekken på pc'n.

Den dro noe sinnsykt og jeg har vondt i armen ennå av holdinga.

[attachimg=1]

Du røper ikke den bekken Rob,har tross alt brukt flere minutter på og finne den. ;D

Åååå ? Hva med å bytte litt info ?

Har ei hemmeligelv mellom her og einafjorden med fin oppgang av sjørøye og pukkellaks rundt disse tider  :D

Shit hvor er den,kjenner jeg svetter av utålmodighet please fortell  ;D

Vil nødig ha elvebredden nedtrampet av desperate laksefiskere med tohånds, nå som pukkellaksen endelig klekker igjen.

Men om du lover å legge igjen tubefluene og gps'en hjemme, samt ikke røpe for hvermansen hvor vestenden einafjorden ligger, så vanker det nok en pm i postkassa di hvilken dag som helst  ;D

Når det gjelder sjørøya skal all fisk tatt på 5'er stang under 9 fot settes ut igjen, ihvertfall om den er tatt på nymfe.

Herlig Lars,lover og legge alle tubene hjemme.

Trenger bare en allyshrimp ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en biiitteliten (hehe) FFS-pause... Leser til min siste eksamen noen sinne på tirsdag.. Det skal bli så insaaane deilig å flytte hjem til vakre Norge, montere snella og knyte på en vulgata.. Ha en fin dag i godværet, de som kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehahehaheh ;D

Kom akkurat av telefonen med en kollega.. Han har familie som er grunneiere i noen tjern som få fisker i ;D

Han garanterte storfisk og stiller med båt ;D ;D ;D

Rapport kommer kanskje  ;D

Har følelsen av at dette kan være en slik plass man ikke røper til likesinnede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...