Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest fredrik hoffmann

sitter ved bredden ved Tisleia, nedenfor oset drikker vin i regnet og har satt opp teltet.  Artig med telt når man er på en snurr!

Fisketur alene er fantastisk ! For å sitere einar bjørkgren: "ørreten og jeg" kort og godt...

der har vaket febrilsk i dag. Syke mengder med mørke vårfluer strl 16.  mye stor fisk har vist seg, men gamle Heptagenia klarte ikke å lure de køddene.

Forøvrig endel Aurvilli,  knullene sådane. 

I morgen er det gamle Hemsil som skal tømmes for storørret. Været lover bra og Heptagenius lover storørret ! Over og ut.... Zzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det gamle Hemsil som skal tømmes for storørret. Været lover bra og Heptagenius lover storørret ! Over og ut.... Zzzzz

He-he, lykke til, Fredrik . . . Er du heldig får du vind som er til å leve med fra kl 22-00  ;D

Hele fobanna juni har mer eller mindre blåst bort, og det ser ut til i fortsette i juli også  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

I morgen er det gamle Hemsil som skal tømmes for storørret. Været lover bra og Heptagenius lover storørret ! Over og ut.... Zzzzz

He-he, lykke til, Fredrik . . . Er du heldig får du vind som er til å leve med fra kl 22-00  ;D

Hele fobanna juni har mer eller mindre blåst bort, og det ser ut til i fortsette i juli også  >:(

takk Lars !

Det har ikke vært så verst skjønner du. Joda byger og vindrosser, men imellom dise har det vært bra, mye pen ørret oppe, og inkludert de største gutta i klassen. det har stått et beist og vaket i kulpen nedenfor telegrafen som virkelig kaller på latteren. Traff på Erik Eikre her, forøvrig et meget hyggelig bekjentskap, og selv han var mektig imponert.

Selv har jeg fått kilos. Virkelig artig,  og den første "fisken" i år. ekstra arti var det at jeg tok den på en Scott  G7'7''  #3 som jeg bare har hatt liggende siden jeg kjøpte den av Jarle i -95 Den skal brukes mere, (har gitt den en "Andersson nymph W" i konfirmasjonsgave nå som den har blitt 15 år !)

ja ja det var dagens  rapport fra sidelinja. (hører pen fisk vake i mørket nå)

ingen tid å miste!

Sjalabajs ! som svenskene (ikke) sier !

heptagenia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...