Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?


hoje

Anbefalte innlegg

Er på besøk hos familie i Østfold og fant tilfeldigvis ut at min svigerbestefar er ihuga fluefisker og nå skal han ta meg med til et lite gromvann ;) Herlig med en ny plass å utforske for en finnmarking som er bosatt på vestlandet!

Hvor i Østfold? =)

Indre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Har i dag vært å funnet meg et isfritt vann. Så imorgen er det bare å få unna gjort noen forpliktelser så er det en times gåing til jeg er ved vannet, og kan kjenne roen senke seg :)

Det begynte å vake da vi startet fra vannet, herlig ;D

post-3527-13949878467362_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem etter å ha tilbrakt ettermiddagen og kvelden ved et flott tjern.  Det klekket noe Vespertina og horver med mygg...steady vaking fra 4-5 ørreter innen kastehold hele kvelden.  Etter 5 timer uten å finne riktig flue, gav jeg opp og satte på en superpuppan med rød hale....det hjalp heller ikke.  :-[;D

Det finnes knapt noe vakrere en et speilblankt skogsvann med vakende ørret, balsam for kropp og sjel det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på verandaen, nyter varmen, en kald pils og Miles Davis i spilleren. Webergrillen er montert og jeg  blir glad av å tenke på at hele juni ligger foran oss, ja vi har faktisk en god bit av mai igjen også. Herlige måneder vi er inne i!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og blar i den gamle "studieboka" mi, og lurer på hvorfor jeg i all verden gadd og studere juss...  ;D Boooor-fuckings-ing  ;D

Her utførte vi så intrikate merkingssystemer og studerte så hardt at det kun var unge Brun som tok seg ei pause og ble borte fra studiet i 2 uker under Vulgataen i Oslomarka hvert år  ;D

Hardcore-boka mi fra studietida (hver farge betyr noe spesifikt, f.eks. betyr svart understrek en dom med presedens osv, rødt MED svart noe annet, grønt betyr bla bla osv :rolleyes: )

[attachimg=1]

post-3159-13949878675537_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grenseløst over at nå som det er fri noen dager så går det faen ikke an å fiske noe sted rundt her  >:(

Etter det vannvittige skybruddet i går ser både elver og vann ut som brun suppe, og god er den som finner vakende fisk under slike forhold :

[attachimg=1]

post-448-13949878676242_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og blar i den gamle "studieboka" mi, og lurer på hvorfor jeg i all verden gadd og studere juss...  ;D Boooor-fuckings-ing  ;D

Her utførte vi så intrikate merkingssystemer og studerte så hardt at det kun var unge Brun som tok seg ei pause og ble borte fra studiet i 2 uker under Vulgataen i Oslomarka hvert år  ;D

Hardcore-boka mi fra studietida (hver farge betyr noe spesifikt, f.eks. betyr svart understrek en dom med presedens osv, rødt MED svart noe annet, grønt betyr bla bla osv :rolleyes: )

[attachimg=1]

Haha ^^ jeg får skatterett og rettslære som obligatoriske emner neste skoleår. Takk for motivasjonen ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyret ferdig pakka, gjenstår bare å raske sammen noe snadder å grille.  Imorra tidlig bærer det av sted på kanotur med kjerringa, fluestanga er selvsagt med.  Håper den gamle kanoen bærer godt, vi har med mer campingutstyr enn en middels tysker på bobilferie i Norge. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...