Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

erik : føler meg rimelig godt forbredt i år,da alle harrene jeg har tatt i år er plassert i keepnet og fora daglig på bibio og maur for og vokse seg store ;-) de tar jeg med meg over til glomma dagen før og gjemmer de på ett lurt sted;-) så i år erik,har du ikke sjans :-P så mye fisk klarer ikke en gang du og ta på noen timer heller ;-)  

Hvor stort keepnet har du egentlig? 41.gif

Neida, var nok ekstremt heldig med valgene i fjor (hvilket kan ses gjennom at han som var med meg som "partner og kontrollør" ble nummer to) og slikt gjentas nok ikke så ofte. Men ettersom du går ut med høy sigarføring (bare moro) så klarer jeg ikke helt å la være å ta igjen litt. Spesielt siden du har rappet tittelen min uten lisens. 34.gif

21.gif

vannstanden i fjor som gjorde att jeg ikke gadd og melde meg på, var heller ikke kjent der oppe!! lite vak og klekkinger...hater blindfiske i flomstor elv! der har du en fordel da du har vært ute en vinterdag før og er kjent....og du leser nok elva bedre enn meg  :P

men under de rette forholdene så skulle jeg nok gitt deg konkuranse..og jeg tipper min rosa fluestang har ankommet posten før den konken, rett vannstand, fero vera og cdc fluo oransje tag...en baetis imitasjon i krok 16 og cowboyhatt, da er sjølvaste harrkongen livsfarlig for harren  8)  :-*

drar du kjensel på brillene?  8)

post-1778-13949881434642_thumb.jpg

post-1778-13949881435076_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg gleder meg til helga, og mat i Ruffen regi Lars, men hvis han vifter med det glasset, da drar jeg heller og spiser bannaner med Julius. Det greiene der var Tjernobyl på glass ;D

Sorry Frode ;D ;D ;D

Edit: Har foresten noen bilder til vinter'n av en som overhodet ikke likte det ;D ;D ;D (hemmelig) ha ha ha ha. Vi snakker nesten macro her ;)

Hehe jeg har og noen bilder jeg kan true med :D Og der er til og med DU innvolvert ;)

Enig i at den dundermixen var i den noe tøffeste laget. Lærte i alle fall at brun sterk rum ikke kan byttes ut med strårum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til helga, og mat i Ruffen regi Lars, men hvis han vifter med det glasset, da drar jeg heller og spiser bannaner med Julius. Det greiene der var Tjernobyl på glass ;D

Sorry Frode ;D ;D ;D

Edit: Har foresten noen bilder til vinter'n av en som overhodet ikke likte det ;D ;D ;D (hemmelig) ha ha ha ha. Vi snakker nesten macro her ;)

Hehe jeg har og noen bilder jeg kan true med :D Og der er til og med DU innvolvert ;)

Enig i at den dundermixen var i den noe tøffeste laget. Lærte i alle fall at brun sterk rum ikke kan byttes ut med strårum.

Noen minner ligger lengre frem i hjernebarken en andre etter en helgtur på Bjørkelangen, Dundermixen til Ruffen er helt klart en av de tingene man IKKE glemmer, uansett grunnpromille ;D ;D

Husker maaange blitzavfyringer i den lyse forsommernatten, men har sett få eller ingen bevis på at det faktisk ble tat noen bilder. Betyr det at ingen egner seg for offentligheten? ;D

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra det  :D jeg er iallefall kjekk i kjeften robban.... :P  gidder ikke fiske så mye...er rett og slett lei av og fiske harr  ;)

Se ann litt...jeg vet jeg har mina (harrprinsessa) den helga....mulig jeg tar med meg henne over på dagstur om jeg ikke får barnevakt , det er jo tross alt ho som er den ekte harrfiskeren i familien   :D så får ho testa den rosa stanga si på glommaharren  :)

EDIT: har lagt inn søknad til eksregjeringa om bytte av helg, mulig den går igjennom  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen minner ligger lengre frem i hjernebarken en andre etter en helgtur på Bjørkelangen, Dundermixen til Ruffen er helt klart en av de tingene man IKKE glemmer, uansett grunnpromille ;D ;D

Husker maaange blitzavfyringer i den lyse forsommernatten, men har sett få eller ingen bevis på at det faktisk ble tat noen bilder. Betyr det at ingen egner seg for offentligheten? ;D

Gisle

;D  ;D  ;D Har visst noen megabytes med minner fra den turen jeg, men i frykt for alvorlige represalier har jeg valgt å holde de privat  ;D

Oj da... ser ut til at du har et drikkeproblem Lars. Problemet er at du ikke får i deg nok alkohol. Det må du jobbe videre med framover. Stå på! ;D

Kom akkurat på at jeg også kjøpte ei halvflaske multelikør første ferieuka, og den er snart halvtom  :o

Å jada, det er over 20% alkohol i denne rakkeren, så jeg har fått i meg plenty  ;D

Du må ikke glemme den flaska med Fat Trout vi slukte oppioppi nå,Lars! Ell var du såpass gla`full allerede, så det er glemt?

Ved nærmere ettersyn, så tror jeg faen meg du har fått i deg nok alkohol denne sommeren:D

Pokker, nå baller det på seg her . . . godt kjerringa ikke er her inne å leser  ;D

Sleng deg med til koppang Tor Arne, så skal jeg lære deg å drekke tequila ispedd litt harrblod med sugerør.

Da blir det pling i bållen kan jeg love deg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, nå baller det på seg her . . . godt kjerringa ikke er her inne å leser  ;D

Sleng deg med til koppang Tor Arne, så skal jeg lære deg å drekke tequila ispedd litt harrblod med sugerør.

Da blir det pling i bållen kan jeg love deg  ;D

Det er greit det! Men detta Harr-blodet kan du ha for deg sjøl.... her skal det drekkas Jameson, Hembrent og vattn, og Bolls Banana og mjølk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen, mot formodning, vil ha et skikkelig godt drikketips - så anbefaler jeg denne: Caol Ila 12 Years Old. fing10.gifEn sjelden Islay-whisky (har vært der på fylletur så det vet jeg) som er meget rik på svært god smak. Martinsen tok med seg denne på vidda, men bare en eneste 20 cl flaske. 1087.gif Han kunne da for pokker kjøpt med seg en fire-fem stykker.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidun Dryflyslut

Hvis noen, mot formodning, vil ha et skikkelig godt drikketips - så anbefaler jeg denne: Caol Ila 12 Years Old. En sjelden Islay-whisky (har vært der på fylletur så det vet jeg) som er meget rik på svært god smak. Martinsen tok med seg denne på vidda, men bare en eneste 20 cl flaske. 1087.gif Han kunne da for pokker kjøpt med seg en fire-fem stykker.  :)

Jævla Martinsen ass.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen, mot formodning, vil ha et skikkelig godt drikketips - så anbefaler jeg denne: Caol Ila 12 Years Old. fing10.gifEn sjelden Islay-whisky (har vært der på fylletur så det vet jeg) som er meget rik på svært god smak. Martinsen tok med seg denne på vidda, men bare en eneste 20 cl flaske. 1087.gif Han kunne da for pokker kjøpt med seg en fire-fem stykker.   

sjelden????? :o Den er vel på alle polutsalg og på båter og flyplasser?? men god er den har to flasker av den i skapet sammen med alle de andre islay-whiskyene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting synes jeg er rart. Laksefiskeren tar seg gjerne en lille en under hele fiskedøgnet. En grønn burk her eller der, i tillegg til cognac. For cognac skal det være der... det må forøvrig også være XO.

Under ørretfiske er det for meg komplett umulig å fiske ordentlig etter alkohol. Kan ikke lukte på korka før økta er totalt ferdig. Da blir jeg så utrolig mye dårligere til å fiske.... Samme effekt som ved bilkjøring.

Er dette for at

a) Laksefiskeren er i utgangspunktet så mye dyktigere at en klunk ikke spiller inn?

B) Laksefiskeren er i utgangspunktet så mye dyktigere å drikke at det ikke går ut over prestasjonene under fisket.

c) Laksefiske er så utrolig mye mer ukomplisert at det egentlig ikke spiller noen rolle med promille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller til C,et enkelt og ukomlpisert fiske etter fisk som ikke er sky.

Jeg for min del fisker jo i XO (Ekso) ;) det meste av sesongen.

Men etter mat,som jeg gjerne tar en øl,eller et glass vin til,går jeg da og fisker igjen,merker ingenting til at jeg blir dårligere til å fiske,bare at fisken biter dårligere! ;D

Willy 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen, mot formodning, vil ha et skikkelig godt drikketips - så anbefaler jeg denne: Caol Ila 12 Years Old. fing10.gifEn sjelden Islay-whisky (har vært der på fylletur så det vet jeg) som er meget rik på svært god smak. Martinsen tok med seg denne på vidda, men bare en eneste 20 cl flaske. 1087.gif Han kunne da for pokker kjøpt med seg en fire-fem stykker.   

sjelden????? :o Den er vel på alle polutsalg og på båter og flyplasser?? men god er den har to flasker av den i skapet sammen med alle de andre islay-whiskyene mine

Ja, sjelden var feil ord, men den er ikke så markedsført som de fire store Islay-whiskyene; Laphy, Bowie,  Laga & Ardy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte kansje d) At jeg i utgangspunktet er en urtolig dårlig fisker, samt at jeg overhodet ikke tåler sjenk! ;D

Likevel hadde jeg trykket C) i en spørrekonkurranse :)

Du glemte: Laksefiskere er så dårlige til å fiske at de faktisk blir bedre etter noen støyter for da bare gjør de noe. Og det er bedre en utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte kansje d) At jeg i utgangspunktet er en urtolig dårlig fisker, samt at jeg overhodet ikke tåler sjenk! ;D

Likevel hadde jeg trykket C) i en spørrekonkurranse :)

Du glemte: Laksefiskere er så dårlige til å fiske at de faktisk blir bedre etter noen støyter for da bare gjør de noe. Og det er bedre en utgangspunktet.

Mye dissing av laksefiskere her nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ikke stygt ment Glenn. Vet at Rune "sjef" sitter ved orkla nå. Blir hets da vet du!

Dessuten det jeg sa om fiske og sjenk er sant Glenn. Klarer ikke fiske ordentlig etterpå jeg. Du må da vel innrømme at cognacen gjerne står på bordet til trivsel og nytelse oftere ved laskelva.

Ellers beklager jeg at jeg hadde det litt moro på laksefiskerens bekostning. Husk at jeg mener de "generelt" er dyktigere på mange områder enn oss (viser til annen tråd) ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...