Gå til innhold

Hvordan har sesongen vært?


.JB

Hvordan har sesongen din vært?  

73 stemmer

  1. 1. Hvordan har sesongen din vært?

    • Helt topp. Over all forventning!
      19
    • Absolutt fornøyd, men ikke noen toppsesong.
      18
    • Sånn midt på treet.
      23
    • Middels til dårlig.
      11
    • Helt bånn i bøtta.
      8


Anbefalte innlegg

Selv om ikke sesongen er helt slutt, så begynner vel noen å nærme seg en konklusjon og er klare for en liten oppsummering. Skriv gjerne hva som klaffet, toppopplevelser og store nedturer.  

EDIT: Bør vel presisere at jeg hadde ørretfiske i nordiske elver og vann i tankene da jeg laget denne avstemningen. Inkludert nordområdene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ikke sesongen er helt slutt, så begynner vel noen å nærme seg en konklusjon og er klare for en liten oppsummering. Skriv gjerne hva som klaffet, toppopplevelser og store nedturer.  

EDIT: Bør vel presisere at jeg hadde ørretfiske i nordiske elver og vann i tankene da jeg laget denne avstemningen. Inkludert nordområdene.  

Ikke harr ? :-\

Også jeg som reiser til Rena (nesten) bare for å fiske harr. 8)

Det ble også en kul opplevelse,ellers er jeg som deg: På det jevne. ;)

Ellers litt mindre stor  ;D (færre altså)ørret enn jeg pleier å få i år,men sesongen er jo på laaaaaaaangt nær slutt. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke harr ? :-\

Også jeg som reiser til Rena (nesten) bare for å fiske harr. 8)

Det ble også en kul opplevelse,ellers er jeg som deg: På det jevne. ;)

Joda, selvsagt harr, røye og andre fettfinnefisker. Har du hatt en knallsesong fordi du primært fisker gjedde, så bare stem i vei og presiser hvorfor sesongen har vært topp. Berget du sesongen ved å stikke utenlands, så stem i vei da også, men skriv gjerne hvorfor sesongen ble bra. Har du hatt en bra sesong fordi Norsk Tipping ringte med gladnyhet mens du stod i lekk vadere, så er det bare å presisere her også osv. osv.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg....mye vann og vind i hele sommer... :-\

Men rhodanifiske var fantastisk, aurivillikjøret var vrient og til tider frustrerende,Danicafisket var gøy,men  har hatt så mange bomturer og kjørt så mye bil i sommer  :P

Spør man fiskekompisene mine så har de aldri hatt en bedre sesong, men så har de hatt ferie i 3mnd også,gjelder og være der når det skjer.

Nei det er ikke før nå det hele begynner , håper på en mnd til med bra harrfiske  <<l

Netse år, hvis det ikke blir bibio her hopper jeg på første flyet til finnmark ,utelukkende for og fiske grisestor harr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det har vært helt topp, uten at antall ørret over kiloen i håven påvirker det i veldig stor grad.

Lenge siden jeg sluttet å rangere hvor vellykket sesongen eller turen har vært etter hvor mange fisker jeg har landet.

Jeg søker først og fremst fine opplevelser, og de har det blitt mange av i år, også . . . Flotte opplevelser er å få fiske med flue i flotte omgivelser, med gode venner og alene, klekkinger og vak. Jeg drar ikke på fisketur for å prestere noe som helst, så om ikke alle fiskene jeg fisker på krokes lever jeg helt fint med  :)

Enste minuset denne sesongen er at så mange elver har vært preget av flom og dårlige forhold at jeg har ikke fått reist så mye rundt og fisket som jeg hadde ønsket, men har istedet vært mer eller mindre stucked i landets vakreste ørretelv  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange som har avgitt stemme, og det er forsåvidt bra. Tyder på at en del fortsatt anser at det er sesong. Selv er jeg i den kategorien, og satser på at jeg kan klatre opp en kategori i sluttspurten. Sålangt er det vel en middels midt-på-treet-sesong rent fiskesmessig. Sosialt har det vært helt topp, og verre skal det bli!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ett helvetes bra sjø ørret fiske i våres. 3 fisk over 3kg største på 4,3kg (Oslofjorden) og jeg stor koste meg på turene i tillegg.

brun ørret fisket har vært i Hemsedal i sommer og det har ikke vært noe trivelig! fikk mye store ørreter men koste meg ikke på tur! pers på mygg 1,2 kg. Største på 1,8kg! på rodani!

Konklusjon: koselig med 1 max 2 turer til hemsedal i året men ikke hele sesongen!

fant ikke roen! Ble revet med i konkurranse om flest fisk over kiloen. og alt ble egentlig bare stress.

neste år blir det ikke sesong kort oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bra og lang sesong, så langt (planlegger å skvise inn noen turer til hvis været tillater det).

Turer med full klaff og turer med null klaff, som vanlig. Den ekstremt seine våren gjorde at man måtte gå til plan B på flere av de litt lengre turene i første halvdel av sesongen, uten at det var noe stort problem. Kommer en rekke snutter på J&FF utover høsten/vinteren + en flunkende ny langspiller på seinvinteren.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært utrolig bra. Traff på det jeg forsøkte når det kom til Vulgata/Danica og hadde nesten 14 dager med fantastisk fiske. Traff også på Aurivilli så det grein. Har ikke fått noen virkelig store, men ganske mange rundt kiloen hva gjelder ørret. Har i tillegg brukt høsten så langt til harrfiske i øvre deler av Glomma med en Harr på 58 og en på 56 cm. Den på 58 cm. bikka 2 kilo, som er ny harr rekord (for oss som bryr oss om det). Jepp, I`m pleased, og harrfisket er slettes ikke over ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært utrolig bra. Traff på det jeg forsøkte når det kom til Vulgata/Danica og hadde nesten 14 dager med fantastisk fiske. Traff også på Aurivilli så det grein. Har ikke fått noen virkelig store, men ganske mange rundt kiloen hva gjelder ørret. Har i tillegg brukt høsten så langt til harrfiske i øvre deler av Glomma med en Harr på 58 og en på 56 cm. Den på 58 cm. bikka 2 kilo, som er ny harr rekord (for oss som bryr oss om det). Jepp, I`m pleased, og harrfisket er slettes ikke over ;D

oioi grattis med stor harr Hermann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært utrolig bra. Traff på det jeg forsøkte når det kom til Vulgata/Danica og hadde nesten 14 dager med fantastisk fiske. Traff også på Aurivilli så det grein. Har ikke fått noen virkelig store, men ganske mange rundt kiloen hva gjelder ørret. Har i tillegg brukt høsten så langt til harrfiske i øvre deler av Glomma med en Harr på 58 og en på 56 cm. Den på 58 cm. bikka 2 kilo, som er ny harr rekord (for oss som bryr oss om det). Jepp, I`m pleased, og harrfisket er slettes ikke over ;D

oioi grattis med stor harr Hermann :)

Takker for det Tore :D Tok tørt både den på 56 og den på 58 i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Bedret seg forige helga med fantastisk fiske på Kvennan. Fikk nok engang bekreftet at harr er MYE særere og vanskeligere enn ørret når det teppeklekker krok 22-24 døgnfluer. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillevannsfiske har gitt veldig bra vespertinaklekkinger som vanlig og dårlig vulgataklekkinger. Vulgata er oppskrytt!

Fjellfisket var varierende men veldig bra i perioder. Mye caddis <<l

Nå starter den nest beste delen av sesongen ,nemlig myggfiske. Bare vinden legger seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...