Eirik Rusten Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 Testet med videoen din, og det ble da greit nok. Legg dette inn i feltet for youtube/vimeo link (mulig kort-link ikke funker): https://www.youtube.com/watch?v=IBz2mnb3Bgw 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell S. Rakkenes Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 4 timer siden, Eirik Rusten skrev: Testet med videoen din, og det ble da greit nok. Legg dette inn i feltet for youtube/vimeo link (mulig kort-link ikke funker): https://www.youtube.com/watch?v=IBz2mnb3Bgw Funka med den lange linken. Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted December 2, 2017 Author Report Share Posted December 2, 2017 Tok en prat med Helge fra Eira Flyfishing i sommer om jobben de har gjort med å samle flere vald i Eira og gjort de tilgjengelige for folk flest. Mulig flere har sett den før, men poster den her også 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elisabeth Sletten Berg Posted December 2, 2017 Report Share Posted December 2, 2017 Da stikker vi hodet frem og plasserer det på hoggstabben. Værsågod å svinge øksa. Her vanker det feilkroking, liten ørret, stor ørret, enorm ørret, latter, bannskap og mangel på takt og tone. Håper dere liker. 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell S. Rakkenes Posted January 26, 2018 Report Share Posted January 26, 2018 Vi svinger saksa og er i siste klipperunde. Snart er første episode av Vårt Fluefiske - Ten Rivers Trip ferdig. Ettersom klipping, finjustering og lyd kan bli ganske kjedelig, har vi lekt oss litt og laga en liten trailer... 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell S. Rakkenes Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Hei. Da er nesten alt klart for andre episode av Ten Rivers Trip. Episoden legges ut fredag 13. april (shit!!) her: https://www.youtube.com/user/KSRakkenes 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell S. Rakkenes Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Her er andre episode av Ten Rivers Trip - om meg og Lukas sin kjærlighet til naturen og denne litt rare og smale hobbyen vår :-). 9 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Supert satt sammen og veldig bra flyt i filmen Kjell! Takk for at du deler. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Haukland Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 En liten kortfilm fra årets første sjøørret 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 (edited) 21 minutter siden, Dan Haukland skrev: En liten kortfilm fra årets første sjøørret Hadde bare hvert år startet på den måten Edited April 13, 2018 by Truls 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uggen Posted April 14, 2018 Report Share Posted April 14, 2018 19 timer siden, Kjell S. Rakkenes skrev: Her er andre episode av Ten Rivers Trip - om meg og Lukas sin kjærlighet til naturen og denne litt rare og smale hobbyen vår :-). Poetisk vakkert! Abstinensene ble i hvert fall ikke noe mindre nå! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roaas Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 (edited) Er ikke den mest solide og estetisk pene videoen her inne, men dæven det skal øves, selv på jobb. 9D7D2DBF-61D2-42E9-BE66-11B2F12E919C.MP4 Edited May 28, 2018 by Roaas 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ingvar Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 Roaas: haha, kanon! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 ro ned dobbeltrekket litt, så er du der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roaas Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 1 hour ago, lars p said: ro ned dobbeltrekket litt, så er du der Hvis jeg tror rett, så ser det ut som jeg trekker ned "snøret" for tidlig, kan det stemme? Prøve å treffe nærmere "midten" av kastet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 Stemmer . Alt skal stoppe likt . Er veldig mye lettere når kaster på ordentlig da 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingar Folde Posted June 18, 2018 Report Share Posted June 18, 2018 Liten snutt fra en bra kveld på skauen med myggfiske 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tørrflua Posted October 19, 2018 Report Share Posted October 19, 2018 (edited) Hvordan legger jeg inn video uten at det bare blir en tekst link. se Nitelva tråden min. Sjeldent jeg klikker på en sånn link for nedlastning. Videoene mine har jeg kun på min maskin og ønsker kun å dele med dere og da kunne sees her. Hva er det beste format for en video her på forumet ? Edited October 19, 2018 by Tørrflua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 9 timer siden, Tørrflua skrev: Hvordan legger jeg inn video uten at det bare blir en tekst link. se Nitelva tråden min. Sjeldent jeg klikker på en sånn link for nedlastning. Videoene mine har jeg kun på min maskin og ønsker kun å dele med dere og da kunne sees her. Hva er det beste format for en video her på forumet ? Du bør legge videoer ut på Youtube eller Vimeo og legge link her. Da blir det bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tørrflua Posted October 20, 2018 Report Share Posted October 20, 2018 Takker Eirik. Da må jeg sjekke litt først hva det innebærer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted October 21, 2018 Report Share Posted October 21, 2018 18 timer siden, Tørrflua skrev: Takker Eirik. Da må jeg sjekke litt først hva det innebærer. Ja, gjør det. Er gratis og enkelt på Youtube, altså. Måtte ta bort videoen din i tråden, da den tok for mye plass og ikke minst båndbredde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts