Gå til innhold

Nye saker i vinter?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg den nye boka til René Harrop: Learning from the Water. Da blir det sofa, peis, noe godt i glasset og fluesneller på bordet 8) Da sparer jeg vadere for unødvendig slitasje  :D

Var å hentet den på posten i går. mye spennende lesing ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Har bestilt meg den nye boka til René Harrop: Learning from the Water. Da blir det sofa, peis, noe godt i glasset og fluesneller på bordet 8) Da sparer jeg vadere for unødvendig slitasje  :D

Var å hentet den på posten i går. mye spennende lesing ;D

Få høre da? Mye fluemønstre, hva er greia? Liker René!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For min del så har jeg allerede startet innhøstinga:) I forbindelse med jul,så kan man jo alltid ønske seg noe ...

Ytret et ønske, om en patagonia guidewater jakke til jul...ble overrasket at dama godtok det uten å mukke...flink jente...

Ellers så skal jeg kjøpe inn ny stikke Barracuda Indexer\m lys og den bagen under... + bygge meg en Winston BiiiX 5#

Og fluebindesaker blir jo somregel kjøpt inn i mengder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg den nye boka til René Harrop: Learning from the Water. Da blir det sofa, peis, noe godt i glasset og fluesneller på bordet 8) Da sparer jeg vadere for unødvendig slitasje  :D

Var å hentet den på posten i går. mye spennende lesing ;D

Få høre da? Mye fluemønstre, hva er greia? Liker René!

Får prøve å lage et lite resyme senere, men hvor starter man? Boka beskriver et langt liv langs 1 elv. Fine fluebilder. Oppbygging av fortommer. kasting oppstrøms og.............. + mye mere.

Dette er hans andre bok i løpet av et langt fluefiskerliv. Å bestille en bok fra USA og se at den er trykket i Kina ...

men ingen ting å utsette på papir eller trykk kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en ny festestropp til seneklipper.

Ser ikke bort fra at det baller på seg med ny SØ stang (sage xi3?), håv og vadejakke når jeg først er i kjøpsmodus ;D

Og så ryker jeg vel etterhvert på ei snelle som matcher stanga.

Blir sansynligvis dyreste festestroppen jeg har handlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så blir det invistert i dama, som skal få det ho peker på frem til sesongen! Må ha masser av good will da ;D

Blir ikke good will av det. Jo mer de får desto mer vil de ha. Det blir bare en vond karusell. Ikke gi etter  ;D Gi heller litt etter hver tur som takk. Du vet, en kvinne ønsker å forme deg. Da de har fått det til, er du ikke tiltrekkende lengre  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok innvesteringen for laaaang tid framover gjort. Det ble en Rana 530 med 40 hk 4-takt Honda motor. 8) Blir spennende å prøve til sommeren. Har null erfaring med båter og båtliv, men har lenge drømt om å ha en båt å bruke og i første rekke på Femund. Får ha med med noen med erfaring de første turene.

Hengeren på bilde har jeg solgt og kjøpt en ny med brems og den er også noe større.

[attachimg=1]

post-21-13949883805305_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåda ... nåda Tom.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte av en slik kommentar...

Normalt skal vel man være glad for å være til inspirasjon.... >:(

Skulle vel visst bedre når man i frustrasjon lager en sli blasfemisk tråd.

Jeg gjentar... jeg haaater otefiske, og synes oterfiskere er feminine!!!

OK, man kan jo kaste med flue fra båten også da. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var maks 20 hester for båter på Femunden. Sikkert andre regler for grunneiere og ev. de med andre rettigheter.

Er det noen som vet om de gamle reglene med maks 20 hester er endret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...