Gå til innhold

New Zealand vinteren 10/11


Nofish

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nå er det ikke mange timene til turen starter. 4 faktisk.. Må innrømme det ikke er så lett å få sove.

Fy som jeg gleder meg! Har drømt om dette i mange år og nå skjer det endelig :)

Håper inderlig at ikke uflaksen forfølger meg på denne turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange timene til turen starter. 4 faktisk.. Må innrømme det ikke er så lett å få sove.

Fy som jeg gleder meg! Har drømt om dette i mange år og nå skjer det endelig :)

Håper inderlig at ikke uflaksen forfølger meg på denne turen.

Vi krysser fingrene for at det blir en kongetur på deg, Frode. Håper du får mange fine fiskeopplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Skulle ønske vi hadde filmet mer av situasjonene, men det ble til at vi bare fisket...hehe. Eller skremte fisk.  :D

Anders...

Min erfaring er at det som regel blir sånn når man bare er to. Man vil jo helst fiske når det skjer noe... Er man tre eller fire sammen er det lettere å skaffe "kameramenn" (og lettere å skremme fisken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange timene til turen starter. 4 faktisk.. Må innrømme det ikke er så lett å få sove.

Fy som jeg gleder meg! Har drømt om dette i mange år og nå skjer det endelig :)

Håper inderlig at ikke uflaksen forfølger meg på denne turen.

Etter Gjeddetråden håper den lille onde i meg på litt fiasko  :P , men siden jeg veit hvor surt det er å gå på trynet der nede ønsker jeg deg dere en topp tur med suksess

Liten videosnutt her for å sette dere i New Zealand modus: http://www.wartiainen.com/

Anders...

Deilig snutt med fine vriene fisker.

Hva måtte dere ut med for ett sånt løft med helicopter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småstiv pris, men ting er ikke billig i NZ, hverken bensin eller annet (dog er mat er noe billigere). Vi fant vel ut at vi greide å få helikopterturen inn i hva vi hadde budsjettert med å bruke på turen. Det som derimot sprengte budsjettet var de tre ekstra dagene i London på vei hjem pga innsnøing med påfølgende innkjøp av alternative flybilletter for å komme hjem til jul.

Neste gang (neste vinter! ;)) skal vi prøve å filme mer fisking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jaggu drøy pris på helicoptertur ja ! noen som har noen gode tips på billig leiebil ??

Hvor mye kostet bensinen der nede nå ??

Bensinen ligger på rundt 10kr/l.

Vi leide fra Apex og hadde da en ganske ny bil, 4x4 Subaru Forester, 09-10-modell. Ca 10 laken tror jeg, for tre uker, delt på to. Finner sikkert noe billigere også hvis man graver litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...