Jump to content

Hva har du kjøpt i dag?

Recommended Posts

22 hours ago, Jarle TL said:

I visse miljøer kan man bli lynsjet ved å vise seg med noe slikt. I andre miljøer vet man ikke engang hva dette er. Etter mye stripping og mishandling av langfinger må jeg teste dette. Ikke noe perverse tanker nå folkens, her er det fluefiske etter sølv som gjelder: 

Dette er vel jevngodt med handsker til styrketrening og sykkelhjelm. Ikke tøft, men kanskje lurt. Må innrømme at det hadde sittet relativt langt inne å gå til innkjøp av noe slikt. Og hadde jeg gjort det, ville de blitt brukt i smug. Respekt til deg som tør å stå frem på denne måten;) 

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det hele startet slik Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Så blei det jaggu ein tur på IKEA og Biltema. Endelig eit skikkelig fluefiskerom med litt orden i sysakene!! Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Hei gjest! For å se skjult innho

Fluestang og snelle i julegave til fosterbror min på 12 Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Henta stanga jeg har ventet på en stund fra USA på posten i dag. Orvis Superfine Glass 8'6 #6. Nydelig stang som takler selv de største streamerne jeg har. Første glassfiber-stanga jeg har, blir nok ikke siste. Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Posted Images

Jeg får ta steget ut av skapet her jeg også da.

Jeg bruker sånne.

Når jeg fisker gjedde, så bruker jeg et par liner med ridgeline og den bokstaveligtalt spiser fingre. Etter at jeg fikk en dyp blødende grop i løpet av en fisketur så var det bare å hoppe i det. 

• Create New...