Gå til innhold

Årets første ørrettur 2010.


Robban

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det var knallmoro at Robert fikk den fisken, faktisk litt mer moro enn om jeg hadde tatt den selv. Også på flua mi...

Forholdene vi hadde i går ettermiddag og på formiddagen i dag er ikke akuratt gode. Godt det er tidlig i sesongen, da fisker vi selv på håpløse dager, hehe.

Kommer en liten vimeosnutt om en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei fin purke Robban :),Grattttttttttis

Lokalkjennskap er viktig ;) Forrige helg fin s-ørret(din fortjeneste) denne helgen fin b-ørret(runes fortjeneste). Lykkelig mann bak stanga, min fortjenste) , skal jo ikke så mye til da , stort sett blid hele tiden ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe litt loading men fy f så kuult å se live igjen) digga at du ble andpusten åsså ;) ikke bare meg ;D Heltestatus å løpe fra motsatt ende og så fort a gitt. ;D

Du ser gleden i håvingsøyblikket, fy f... så kuuuult Rune. Nytt utstyr, stor fisk ha ha. Men nok engang lokalkunnskap osv hehe, hadde ikke fått'n alene i det vannet under rådene omstendigheter,. Det var våt, lite av alt mulig, men gleden av ny stang og litt testing deretter og en evig vilje om at vi ikke gir opp uansett, priceless.  Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for knall rapport Robban, må være deilig å komme igang...noen skal fiske, andre skal fotografere, slik er det med naturlig arbeidsfordeling ;D

Stilig at du fanget på skikkelig fluefiske også...en plan, ikke bare en tørrflue som surrer rundt der ute på måfå, :)

Og hvilken brun, feit og flott aure....drit i gjedda nå, fortsett etter auren du gutt ;)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se at sesongen er skikkelig i gang.

Ryktes at Stokkebekken har rasa rundt på langrennski i området i hele vinter så formen din kan ikke

være så dårlig når du holder følge gjennom skog og kratt.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Gratulerer så mye Robban, det var en herlig rapport :D

Er vel lov å si at det var en knallstart på sesongen ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Robban!

Nå fikk jeg hjemmelengsel. ;)

Til øyestikkelarve- og vannymfelarvespisende vårsultne ørreter i myrvannene i skogene østpå.

Det vannet lukter det libbeller av,(og mygg og maur,for den saks skyld)og Runes imitasjon ligner jo på det vakre forbildet.

Eller som salige Alf Rønneberg utrykte det,etter som han pirket dem ut av magen på vårsultne ørreter som han tauet med seg hjem i mars og april: Ser ut som fresende villkatter med dykkerutstyr! ;D

Og en ting til,hvilket vann er det som gir fra seg halvannenkilos premiere-ørreter........imponerende!

Trenger ikke svare! ;D

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...