Gå til innhold

Høstfold


Johnsen

Anbefalte innlegg

Etter en lengre periode med kaldt sensommervær i Høstfold, tenkte vi det var på tide å gi kubbevannet en ny sjanse. Tør du tippe vekten på denne? Heder og ære gis til den som kommer nærmest innen søndag kveld:) Den som bommer kraftigst er en forbanna nybegynner!

post-3357-13949881640035_thumb.jpg

post-3357-13949881641822_thumb.jpg

post-3357-1394988164279_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg har veldig liten erfaring med brunørret under 1.5 kilo, men syns folk her er veldig beskjedne? 298 gram? Ingen tar vel bilde av en fisk på 298 gram? Utenom kortlinegutta da. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brydd meg om å veie fisken jeg har fått noen gang, men etter avstanden mellom hendene og bredden på en vanlig hånd vil jeg tippe ca. 40 cm.og en vekt på 600 gram. jeg synes at fisken virker noe slank, men det kan jo være at fotoet lyver litt, vinkelen på fisken i forhold til fotografen .

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør et forsøk:

Fisken ser ut til å være ca 35 cm lang. Med en k-faktor litt under 1 blir fisken da litt i overkant av 4 hg.

Jeg tipper 415 gram.

Støtter det resonnementet, og legger meg på 416 gram. Da kan det, med helt minimal innsats, bli  en knapp seier til meg, og et surt nederlag for Stubø  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

414g  ;D

Jepp. Da har vi redusert sjansene for seier til Nord-Norge. ;D ;D

Dette er dessverre helt typisk. Ideene og ressursene kommer fra Nord-Norge, men verdiene ender på mystisk vis opp i Oslofjordbotn.

Snyltere! Parasitter! Arrrghhhh!!!

Survival osv. Det er bare evolusjonen som løper fra dere. Sorry!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...