Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første vinter som fluebinder, første innlegg her på siden. bestilte en typ bindestikke , den ble forsinket. får en annen om noen dager og da begynte det og boble igjen.

Dette har jeg kjøpt :D

20190328_230941.jpg

• Lik 4
  • 2 uker senere...
Skrevet
7 hours ago, Ørjan Pretorius said:

planlagt

Jeg trenger erfaringsmessig ikke mange sekundene for å planlegge kjøp. :91_thumbsup:

Keep us posted på hvordan bygget blir!

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Den blir nok bra Ørjan! Får kjempekritikker disse SA Amplitude-linene.

Her i gården ble det en GL Fario-line klasse 5 i går. Har god erfaring med samme lina i klasse 4, så nå stiller jeg likt på femmerfronten. Snakker tørrfluefiske.

• Lik 2
Skrevet
17 minutter siden, Jarle TL skrev:

Den blir nok bra Ørjan! Får kjempekritikker disse SA Amplitude-linene.

Her i gården ble det en GL Fario-line klasse 5 i går. Har god erfaring med samme lina i klasse 4, så nå stiller jeg likt på femmerfronten. Snakker tørrfluefiske.

Ja dette blir knall. Har litt valgmuligheter til 5’er med SA Mastery SBT og Mastery Trout i reserve.

• Lik 2
Skrevet

Har kjøpt disse Hends Camou fortommene, da både 350 4x og 450 3x . Lirket på en tippet ring og ytterligere 60-100cm tippet, og dæven døtte, nå kan selv unge lovende få slått over flua i habil stil! Ble plutselig litt mer moro nå.

• Lik 3
Skrevet (endret)

Jaja, smeller fra høyre og venstre nå, røyk på ett huskjøp, av typen enebolig. Litt over 100kvm

Nå blir det kort vei til Romeriksåsen, for denne stikker til Nannestad!

Endret av Roaas
  • Lik 3
Skrevet
18 minutes ago, Jan Ingvar said:

Grattis med huskjøp!:-)

har nettopp flytta inn i nytt hus selv (mandag som var), og gleder meg til binderommet kommer i drift:95_v::27_sunglasses:

Gratulerer!
Hvor i landet handlet du?

• Opprett ny...