Gudbrandsdøl Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Støttes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Mortensen Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Fantastisk om dette går i boks. Sign me up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Vivelid-Nilssen Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Rune, Jeg stiller meg 110% bak dine nyanserte tanker. Det er veldig mange lesere og skribenter som har hatt stor glede av Fluefiskesiden i åresvis. Dette ønsker jeg helt klart å fortsette være del av. Er håpefull til at dette lar seg gjennomføre. Thumbs up fra meg...her inne har vi fått venner for livet- kortvarig uvennskap til og med:-)..men ved at siden har fungert godt har vi blitt venner igjen; fluefiske skal bidra til batterilading og fine stunder. Fluefiskesiden har vært og fortsatt ønske om å være det:-) MvhStig 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomash Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 (edited) Er ikke blant de aktive bidragsyterne på ffs. Men har vært medlem lenge. Betaler gjerne en slant for å holde siden oppe. Men,i tillegg til fullt navn så bør man registrere fødselsdato. Hvorfor? Ungdom opp til fylte 18 bør få gratis tilgang. Hvis ikke så ender man opp med fluefiske klubben grei. Edit. Ikke noe problem med å stå frem med navn. Thomas Halvorsen Bardu Edited November 22, 2015 by thomash 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveinung Larsson Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Støtter fullt opp Rune ! Kan alltid avse 2-300 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elisabeth Sletten Berg Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 In! Elisabeth Sletten Berg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillevann Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Lillevann er med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted November 22, 2015 Author Report Share Posted November 22, 2015 Er ikke blant de aktive bidragsyterne på ffs. Men har vært medlem lenge. Betaler gjerne en slant for å holde siden oppe. Men,i tillegg til fullt navn så bør man registrere fødselsdato. Hvorfor? Ungdom opp til fylte 18 bør få gratis tilgang. Hvis ikke så ender man opp med fluefiske klubben grei. Edit. Ikke noe problem med å stå frem med navn. Thomas Halvorsen Bardu Hei Thomas, Unntak for de under 18 kan absolutt vurderes. Vi gamlisene er i flertall så det bør være grei skuring. RS 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted November 22, 2015 Author Report Share Posted November 22, 2015 Lillevann er med. En maske står for fall , sorry Men lillevann har da lite å skamme seg over.. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truttofil Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Go! Forsvinner sikkert både troll og ræl hvis man må betale litt. Og hvis man i tillegg slipper reklame, what's not to like?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Sæbø Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 (edited) Har vært borte lenge...har savnet det gamle til tider. Fisker to ganger i året, men har klokketro på konseptet og er gladelig med som støttemedlem om det skulle bli noe av. 11 år siden første besøk, en milliard timer med lesing, etc, så kjenner alle som har brukt tid her inne at denne siden er noe en har et forhold til i livet. Flott om noen kan drive denne til en sunn og flott side. Lykke til. Edited November 22, 2015 by Henning Sæbø 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren Jokumsen Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Jensen Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jeg blir med! Takk for supert initiativ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bård H Bjerkeli Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Så jævlig bra, jeg ble rett og slett skikkelig lei meg når jeg leste at siden skulle legges ned, om jeg kan bidra for å hindre dette så er jeg med! Jeg går inn i en betalingsordning om det er det som trengs, kan jeg bidra med en og annen artikkel og bilder til nytt liv for Fluefiskesiden så er det bare gøy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Skundberg Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Sweet. Jeg er med. Jan Skundberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirD Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jeg er med! Kan betale når jeg får lønning ;-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Eika Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 De under 18 burde få lage seg en bruker gratis, de har vel gjerne betalingskort man ikke kan bruke på nett heller? Var i allefall sånn den gangen jeg var ung og hadde visa electron 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Pettersen Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jeg er med. Både fullt navn og location er bra.... Kanskje det sitter et fluehue bare et fluekast unna?? Geir 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodswinger Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Er med deg(og,resten av forumet,for den del),jeg vettu,Rune. Kanskje det dukker opp litt kløe igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Eika Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 96% stemmer ja, og jeg som fluehue liker 96% både som blodfortynnende så myggen får mat lett og som bedøvelse mot myggstikk Så iogmed at 96% sier ja til betaling, så burde dette være oppe å gå ganske snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
catfalk Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jeg er også med. Mvh Cato Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lars- Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jeg er med! Kan betale når jeg får lønning ;-) He-he . . . Noen som har det. Selv må jeg ta opp forbrukslån :-) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Bjørklund Pettersen Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Dette støttes fullt ut Rune! Betaler mer enn gjerne! Endelig ei gladmelding. Og takk til Bernt for smidig løsning! :-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
knutis Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jeg betaler gjerne for en levende fluefiskeside. En ide for å få bidrag er rapportkonkurranser med premier. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Johansen Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jeg er med :-) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts