Jump to content

Videre drift av Fluefiskesiden, det er opp til deg.

En Fluefiskeside med medlemskontigent  

268 members have voted

1. 1. Er du villig til å betale for å være medlem av FFS?

Recommended Posts

• Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har snakket med Bernt om Fluefiskesidens fremtid og vurder å ta siden tilbake og gi den en ny sjanse under litt andre forutsetninger. Hvilke disse er kommer jeg tilbake til. Først så vil jeg rette en takk til Bernt som tok over siden med en sporty holdning og ga den et forsøk. Jeg må også si at jeg stiller meg undrende til koblingen mellom Hooked, Fishspot, Ørretens Rike og de andre som er nevnt. Når det gjelder Bernt og Hooked sin rolle i dette så føler jeg at de får uforholdsmessig mye sk

Det som er "feil", altså noe masete for de som forsøker å dra igang noe positivt, er de som anser det som sin leveregel å mene det motsatte av mengden, og helst da i negativt fortegn. Det at man, med få avvik, ofte skal stille spørsmålstegn av småmørk art ved det som kunne vært positivt, vitner ikke alltid om mangfold. Noen ganger minner det mer om ensfarga fokus og forutsigbarhet. Demokrati og talefrihet er stas, kjedsommelig negativt fokus er..ja, snork rett og slett. Tenk om "noe" kunne væ

Hei, Jeg håper for FFS sin del at dere fortsetter å vise interesse. Jeg håper jeg kan ta en besluttning ila morgendagen. Når det gjelder det praktiske rundt det så vil nok forsiden gå ned i en overgangsperiode. Vi skal ha tilbake endel artikler og omstrukturere litt. Fluefiskesiden vil ligge der den er nå, vi oppretter et kundeforhold til dagens leverandør av servertjenester. Bernt er en grei kar han og ønsker ikke å legge ned denne siden, vi kan mao overta den slik den er og fortsette. MEN

Posted Images

Rune,

Jeg stiller meg 110% bak dine nyanserte tanker.

Det er veldig mange lesere og skribenter som har hatt stor glede av Fluefiskesiden i åresvis.

Dette ønsker jeg helt klart å fortsette være del av.

Er håpefull til at dette lar seg gjennomføre. Thumbs up fra meg...her inne har vi fått venner for livet- kortvarig uvennskap til og med:-)..men ved at siden har fungert godt har vi blitt venner igjen; fluefiske skal bidra til batterilading og fine stunder. Fluefiskesiden har vært og fortsatt ønske om å være det:-)

Mvh
Stig

Er ikke blant de aktive bidragsyterne på ffs. Men har vært medlem lenge.

Betaler gjerne en slant for å holde siden oppe.

Men,i tillegg til fullt navn så bør man registrere fødselsdato. Hvorfor? Ungdom opp til fylte 18 bør få gratis tilgang. Hvis ikke så ender man opp med fluefiske klubben grei.

Edit.

Ikke noe problem med å stå frem med navn.

Thomas Halvorsen

Bardu

Edited by thomash

Er ikke blant de aktive bidragsyterne på ffs. Men har vært medlem lenge.

Betaler gjerne en slant for å holde siden oppe.

Men,i tillegg til fullt navn så bør man registrere fødselsdato. Hvorfor? Ungdom opp til fylte 18 bør få gratis tilgang. Hvis ikke så ender man opp med fluefiske klubben grei.

Edit.

Ikke noe problem med å stå frem med navn.

Thomas Halvorsen

Bardu

Hei Thomas,

Unntak for de under 18 kan absolutt vurderes.

Vi gamlisene er i flertall så det bør være grei skuring.

RS

Har vært borte lenge...har savnet det gamle til tider. Fisker to ganger i året, men har klokketro på konseptet og er gladelig med som støttemedlem om det skulle bli noe av. 11 år siden første besøk, en milliard timer med lesing, etc, så kjenner alle som har brukt tid her inne at denne siden er noe en har et forhold til i livet. Flott om noen kan drive denne til en sunn og flott side.

Lykke til.

Edited by Henning Sæbø

Så jævlig bra, jeg ble rett og slett skikkelig lei meg når jeg leste at siden skulle legges ned, om jeg kan bidra for å hindre dette så er jeg med! Jeg går inn i en betalingsordning om det er det som trengs, kan jeg bidra med en og annen artikkel og bilder til nytt liv for Fluefiskesiden så er det bare gøy!

96% stemmer ja, og jeg som fluehue liker 96% både som blodfortynnende så myggen får mat lett og som bedøvelse mot myggstikk

/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Så iogmed at 96% sier ja til betaling, så burde dette være oppe å gå ganske snart

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

• Create New...