Gå til innhold

Til minne om Toggi


Nils Kvisgaard

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

dette er utvilsomt en trist dag... :'(

trodde faktisk ikke det jeg leste i det første innlegget.

har bare fått med meg at torgeir har vært en del syk i det siste. at det skulle ende slik, kunne jeg aldri forestille meg.

som en del andre så kjente jeg ikke torgeir personlig, men hans deltagelse på fluefiskesiden overgår det meste her inne.

en sann guru innen sjøørretfisket, som jeg har lagt en stor elsk til, mye takket være torgeir. hans rapporter, tips og råd har betydd veldig mye for meg. det er ubeskrivelig trist at dette tok en så brå slutt. en god mann har forlatt oss.

alle mine tanker går til hans familie. må du hvile i fred, torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Det er knapt ei uke siden jeg leste på Facebook at han var ute å fisket, helt utrolig. Kjente han ikke personlig, kun igjennom forumet, men han var en ressurssterk person. Mine tanker går til de nærmeste, kondolerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg nesten kjente Toggi gjennom å følge hans til tider daglige fisketurer....Dette var bare trist.

Du har inspirert mange til å fiske året igjennom, hele døgnet. Din kunnskap lever videre her på forumet og med oss som med stor respekt har lest dine reflekterte og kunnskapsrike innlegg. Takk for det.

kondolerer til dine nærmeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyheten om Torgeirs bortgang er utrolig trist. Jeg er veldig glad for at jeg fikk møte og ikke minst lære av Torgeir flere ganger. Han hadde et stort, varmt hjerte og var en usedvanlig raus person. Noen av mine beste sjøørret-turer var med "Toggi" på hans hjemmebane.

Jeg har alltid vært imponert over hans humor og evne til å stå på og holde ut, til tross for smerter og sykdom. Mine tanker går til moren og familien hans. Takk for kameratskapet, Toggi. De største ørretene venter på deg i himmelens fjorder. Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Dette er ufattelig trist. Dessverre fikk jeg bare snakket med ham et par ganger på telefon, men det var nok til å slå fast at han var en tvers gjennom ydmyk og hyggelig mann som ga av seg selv.

Hvil i fred Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...